6 Reacties

8 dagen geleden

Deryan xp xl buggy, superhandig! Licht, makkelijk opvouwbaar, stuurt geweldig, ziet er goed uit en heeft grote wielen voor gemak, ah en best goedkoop (heb hem recent gekocht voor 120 euro

8 dagen geleden

Wij hebben de maxi cosi leona. Ik weet de prijs eerlijk gezegd niet, want hebben cadeau gekregen. Hij is wel echt geweldig. Ik kan het met 1 hand in en uitklappen (is wel wennen) en neemt niet zoveel ruimte in beslag

7 dagen geleden

Tipje, ga naar babypark en ga kijken welke je fijn vindt en waar je kindje goed in zit. Wat voor de 1 fijn is, hoeft voor jou helemaal niet fijn te zijn. Zou echt lekker zelf even gaan kijken, weet je ook meteen welke het meest handzaam is etc etc. Ik heb zelf de Yoyo, maar ik had liever een andere gehad die met 1 druk in te klappen is.

7 dagen geleden

Iedereen bedankt voor het advies!

7 dagen geleden

Wij hebben de luttele dutch buggy. Voelt stevig, rolt makkelijk, klapt simpel in en is compacter dan onze kinderwagen. Je kunt in in een draagtas mee nemen die je erbij krijgt. Kleintje kan liggen erin en zitten.. 180 euro hebben wij hem gekocht. Maar geloof dat hij toen ook ik de aanbiedingen was

3 dagen geleden

Wij hebben qute q ultra Erg blij mee Grote zonnekap, ligstand, makkelijk in klappen