10 Reacties
2 jaar geleden
Hi! Ik had zelf afgelopen maandag de 20 weken echo en heb ook behoorlijk spierpijn/beurs gevoel gehad daarna. Bij mij heeft ze ook moeite moeten doen en daardoor heeft ze ook nogal hard op mijn buik gedrukt… bij mij kwam de pijn daardoor! En inderdaad wat jij omschrijft klinkt ook een beetje als bandenpijn.. kan je de pijn een beetje omschrijven als menstruatiepijn?
2 jaar geleden
Dit had ik ook, tijdens de echo zelf had ik ook een paar keer pijn omdat ze echt hard duwde. Ik vroeg haar waarom sommige stukken zo zeer deden en of het kwaad kon. Het waren volgens haar precies de plekken waar banden zaten waar ik aangaf dat het zeer deed. Ze zei dat het vervelend is, maar verder geen kwaad kan. Bij mij voelde het de rest van de dag nog wel een beetje beurs. De vorige zwangerschap had ik dit niet, maar de baby nu liet zijn rug niet goed zien en er moest flink gedraaid worden om het in beeld te krijgen.
2 jaar geleden
Gister ook 20 weken echo gehad, 1,5 uur op de bank gelegen. In de avond wel wat steken gehad, maar niet dat ik verging van de pijn.
Wel moest ze hard drukken om de kids te kunnen zien.
2 jaar geleden
Jup hier het zelfde, afgelopen donderdag de 20 weken echo gehad, en ook op de plek van m'n banden echt een beurs gevoel gehad! Op die plekken moest ze ook wat harder duwen omdat ons meisje dan net weg draaide, ook ruim een uur binnen gezeten daar! Maar gelukkig is alles goed met ons dametje
2 jaar geleden
Dit is normaal en kan helemaal geen kwaat, word er normaal gesproken ook bij vermeld. Dat harder duwen enz is nodig geweest maar dit beschadigd u kindje niet. Is u dit niet uitgelegd?
Liefs
2 jaar geleden
Reactie op nvvh
Nee dit is mij niet uitgelegd en had er vorige zwangerschap ook geen last v ...
Soms moeten ze wat harder duwen om de kleine goed in beeld te brengen, dit brengt geen schade toe aan de kleine alleen erg vervelend voor de banden ♡
Normaal gesproken leggen ze dit wel uit bij de 20 weken echo.