13 Reacties
gisteren
Nee, helaas niet.
Mijn zoontje moet het ook ondergaan , op 24 dec worden er bij hem ook buisjes gestoken.
Ik volg even. Ik zit ook met vragen.
gisteren
Ons zoontje heeft voor 2,5 week geleden buisjes gekregen. We moesten ons 's ochtends melden en hij moest nuchter zijn. Toen kreeg die z'n operatiejasje aan en werden we ongeveer een half uur / drie kwartier later geroepen. Hij mocht in een auto naar de operatiekamer rijden. Eenmaal aangekomen moest ik in een speciaal pak met mutsje op en mochten we naar binnen komen. Mijn zoontje is bij mij op schoot onder narcose gebracht. Ik moest stiekem ook wel even een traantje laten, want het is allemaal ook best spannend. 10 minuten later werd ik weer geroepen en lag die op de uitslaapkamer, daar werd die al vrij snel weer wakker en kreeg die een lekker ijsje. Ongeveer een halfuur later mochten we weer naar de afdeling toe. Daar heeft die lekker gegeten en gespeeld. Eind van de ochtend mochten we weer naar huis toe. Hij heeft er verder geen last van gehad. Alleen die dag wat extra vermoeid door de narcose. 🙏🏼
gisteren
Reactie op Ginny Keurntjes
Ons zoontje heeft voor 2,5 week geleden buisjes gekregen. We moesten ons 's ...
Dankjewel, dit heeft mij ook al wat zekerheid.
gisteren
Reactie op Ginny Keurntjes
Ons zoontje heeft voor 2,5 week geleden buisjes gekregen. We moesten ons 's ...
Onze oudste twee hebben ook beiden 1 of 2 keer buisjes gehad. Het verliep eigenlijk hetzelfde. Omdat ze nog zo klein zijn, worden ze meestal als eerste geholpen. Dus lekker vroeg ook.
Een tip die ze bij ons altijd meegeven, is een knuffel of iets waar ze graag mee spelen meenemen. En over leuke dingen praten voordat ze onder narcose gebracht worden. De kans dat ze dan vrolijk wakker worden is dan groter. Hier tot drie keer toe grote glimlachen op de gezichten als ze wakker werden 😅. En ook elke keer na het ijsje alweer richting huis.
Het is lopende band werd voor de arsten. Ze doen met gemak minimaal 6 tot 8 kindjes op een paar uurtjes al helpen aan buisjes 😅
gisteren
Reactie op Valleryvvu
Onze oudste twee hebben ook beiden 1 of 2 keer buisjes gehad. Het verliep e ...
Dank je wel voor je reactie! 😊 Ja, ik vroeg aan de arts ‘10 minuutjes?’ Zo ongeveer was het antwoord, haha!
Hele lieve mensen, zelf ook altijd een ‘oren kind’ geweest dus dit is wel nodig, maar maakt het niet minder spannend! Fijn om te lezen dat jouw ukkies er bij konden lachen! 🫶🏻😊
13 uur geleden
Hier een iets minder positief verhaal.
Mijn dochtertje kreeg met 15 maanden buisjes. Moesten om 7.30 melden en om 9.15 pas aan de beurt. Ze raakte heel erg in paniek van het kapje over haar mond van de narcose en daardoor duurde het lang voor ze in slaap viel, vond ik heel heftig om te zien.
Werd wel al binnen 10 min weer geroepen, toen was ze al wakker en helemaal overstuur en aan het overstrekken in de armen van een zuster.
Na een half uur mochten we naar huis. Helaas heeft ze daarna nog een paar weken angst gehad om te gaan slapen.
Hopelijk bij jullie beter, sterkte!🤞🍀
11 uur geleden
Reactie op EstherA1995
Hier een iets minder positief verhaal.
Mijn dochtertje kreeg met 15 maande ...
Och jeetje wat een ervaring! We kregen het aanbod om te komen oefenen, maar ik zei lijkt me niet nodig want begrijpen zal ze het toch nog wel niet 🙈 bedankr voor het delen! Hopelijk hebben de buisjes wel zijn werk gedaan!
10 uur geleden
Hier ook buisjes kindje. Hij was alleen wel stuk jonger. Ik vond het ook spannend, maar ging heel goed. Waren snel aan de beurt. Ik mocht bij m zijn en een slaapliedje zingen toen hij kapje kreeg. Toen mocht ik direct door naar de uitslaapkamer op hem wachten en binnen no time reden zn m daar alweer binnen en waren dus meteen samen voordat hij wakker was. En toen was ie eigenlijk ook vrij snel weer vrolijk en alles oke. Heel veel succes, hopelijk valt t mee maar daarna scheelt t gelukkig ook een hoop ellende met de oortjes