11 Reacties

9 maanden geleden

Ik lees mee, vind het ook ontzettend lastig..

9 maanden geleden

Een armbandje met naam en geboortedatum voor ons pleegkindje

9 maanden geleden

Bestekje met naam, keukentje, loopfiets, speelgoed voor buiten, zwemspullen

9 maanden geleden

Ik heb er voor nu boekjes, stapelstenen, pittenzakjes, zn knikkerbaan van little dutch en wat montessori speelgoed op staan. Ik wil vooral open einde speelgoed gaan stimuleren.

9 maanden geleden

Een houten bakfietsje dit keer. De oudste heeft al zoveel (open ended) speelgoed daar kunnen we nog jaren mee vooruit

9 maanden geleden

Ik heb de volgende dingen tot nu toe op z’n lijstje staan: Een strandemmertje met schepje Een Watertafel Een muzieksetje Smartmax dieren Uv zwemkleding Activiteiten ringen Grapat ringen en munten set Dierenboek van little Dutch Een halfrond klimrek Een loopfietsje

9 maanden geleden

Wij hebben zelf een glijbaan en een schommel, van oma een loop tractor, verder een loopfiets, klimrek voor binnen, duplo, boekjes, speelgereedschap

9 maanden geleden

Een watertafel is hier altijd een mega succes. En een loopfiets. Zeker voor straks met het mooie weer 😊

9 maanden geleden

Reactie op Valleryvvu

Een watertafel is hier altijd een mega succes. En een loopfiets. Zeker voor ...
Is een watertafel al leuk voor een eerste verjaardag?

9 maanden geleden

Reactie op shir92

Je hebt hierin heel veel verschillende soorten hoor. Je hebt er voor op de grond. Dus kunnen ze zitten of liggend spelen. En je heb er ook op pootjes voor als ze wel al kunnen staan. Maar ja, zeker een aanrader haha.

9 maanden geleden

Reactie op shir92

Hier heeft hij er al een van de action en vind het helemaal geweldig