21 Reacties
2 jaar geleden
Die capsules jeukten bij mij verschrikkelijk. Dus ik nam altijd fluconazol. Overigens alleen last van gehad in de adolescentie. Maar wel vaak!
Dat is één pil en je bent er vanaf. Maar ik denk dat je dit niet tijdens de zwangerschap kunt gebruiken.
2 jaar geleden
Ik ben ervoor naar de huisarts geweest en die zei dat je de vrij verkrijgbare middelen (dus zalf en capsule, idd zonder inbrenghuls) gewoon mag gebruiken tot het derde trimester. In het derde trimester raadde ze aan om het dan alleen in overleg te doen, ook met oog op spruw. Ik heb zelf geen andere symptomen dan enkel afwijkende afscheiding dus er tot nu (week 20) voor gekozen om er niets aan te doen. Het komt en het gaat ook voortdurend bij mij, paar dagen ‘last van’ en dan weer week/weken niet..
2 jaar geleden
Hoe gaat het nu?
Ik heb eigenlijk ook continu klachten met misschien een paar dagen tussendoor geen klachten.
Al een 6 daagse kuur vd huisarts gekregen maar nauwelijks effect.
Daarvoor ook al met zalf gesmeerd en zo’n eenmalige canesten ingebracht maar ook bijna geen effect.
Heb voor as maandag een afspraak bij de huisarts voor kweken af laten nemen..
Super vervelend. Heb buiten deze zwangerschap een enkele keer een schimmelinfectie gehad.
2 jaar geleden
Reactie op Laraax
Hoe gaat het nu?
Ik heb eigenlijk ook continu klachten met misschien een pa ...
Hey Lara,
Wat vervelend zeg !! Hetzelfde bij mij hier ook. Het was ook een paar dagen weg, maar nu weer last. Nu weet ik niet wat ik moet doen. Weer zo een pil inbrengen en blijven smeren? Hoop dat het snel weggaat bij jou ook.
2 jaar geleden
Reactie op Sabrine-z
Hey Lara,
Wat vervelend zeg !! Hetzelfde bij mij hier ook. Het was ook ee ...
Hey Sabrine,