66 Reacties Nieuwste boven Er zijn verschillende versies van de Chinese geslachtskalender in omloop, dus ik durf het niet te zeggen 😅🙃.
Reactie op Karina85 Er zijn verschillende versies van de Chinese geslachtskalender in omloop, d ...
Zit daar zoveel verschil op? 😂
Reactie op Sikka Zit daar zoveel verschil op? 😂
Voor mij wel 😬. En voor mijn eerste zwangerschap ook 😅😂. Dus daar mag ik het mee doen denk ik 😂😂😂.
Op die van 24 baby krijg ik volgens de kalender een jongen. Volgens bijvoorbeeld deze een meisje 😂.
Oeps, foto niet toegevoegd 😆.
Reactie op Karina85 Voor mij wel 😬. En voor mijn eerste zwangerschap ook 😅😂. Dus daar mag ik ...
Bij mij klopt die wel 2x!
Zeeg stomme dingen kan dat nu niet eens universeel zijn. 😅
Mijn eerste zwangerschap klopt ook bij beide. 🤦🏻♀️
Mijne klopt niet!
Eerste zou een meisje zijn, we hebben een zoontje.
Hij zegt nu een meisje
Eerste klopt niet.
Nu voor de 2e zegt deze kalender een meisje. We zullen zien 😅
Reactie op Karina85 Oeps, foto niet toegevoegd 😆.
Bij deze klopt mijn eerste wel.
Nouja, 50/50 he voor de 2e 🤣
Houden jullie dan wel echt jullie chineze leeftijd aan of jullie echte?
Reactie op Tamaaara Mijne klopt niet!
Eerste zou een meisje zijn, we hebben een zoontje.
Hij ...
Gebruik je dan je chineze leeftijd of je echte?
Als ik mijn chineze leeftijd aanhoud (28) ben zelf nu 26 dan word het een meisje 🥹
Reactie op Elsofietje Houden jullie dan wel echt jullie chineze leeftijd aan of jullie echte?
Jazeker
Reactie op Elsofietje Houden jullie dan wel echt jullie chineze leeftijd aan of jullie echte?
Ik weet niet eens wat Chinese leeftijd is joh hahahah nooit van gehoord.
Doe mij maar gewoon een echo, dan kijken we wel even tussen de beentjes 🤣🤣🤣
Reactie op OumivanA Ik weet niet eens wat Chinese leeftijd is joh hahahah nooit van gehoord.
D ...
Hahaha ja jaartelling volgens chineze kalender is anders. Kinderen zijn ook al 9 maanden voor ze geboren worden. Vandaar. Dus als je je eigen leeftijd aanhoud zou die ‘niet kloppen’
Reactie op Elsofietje Gebruik je dan je chineze leeftijd of je echte?
CHINEZE LEEFTIJD IS DAT EEN DING? HAHAHAHAHAHA
Zo zie je maar ik ken helemaal niks van dit ding. Wat moet je doen voor je Chinese leeft te berekenen? 😂
Reactie op Sikka Zo zie je maar ik ken helemaal niks van dit ding. Wat moet je doen voor je ...
Leeftijd* 🤦🏻♀️
Reactie op Karina85 Oeps, foto niet toegevoegd 😆.
Haha op het eerste plaatje zou ik een meisje moeten krijgen maar op die deze zou ik een jongen krijgen 🤣
Oh oeps ik lees nu ook net wat over een Chineze leeftijd? 😂😂😂 die heb ik dus mooi niet aangehouden maar mijn “gewone” leeftijd 😂😂