21 Reacties

2 jaar geleden

Ik ben gewoon naar mijn vriend gelopen met de boodschap: gefeliciteerd papa

2 jaar geleden

Ik heb ditzelf ook twee keer gehad inmiddels! Als het gewenst is, maar nog niet gepland kan je het het beste op een leuke manier gaan vertellen! Met een leuk rompertje ofzo. Ps. Extra goed als je vanavond zijn lievelings eten maakt :)

2 jaar geleden

En alles komt goed!! Al die vragen zijn helemaal normaal! Als vrouw hebben wij een moederinstinct. Je kunt het nooit fout en nooit 100% goed doen. Zolang je maar doet wat voor jou goed voelt

2 jaar geleden

Ik ben gewoon naar mijn vriend gelopen met de boodschap: gefeliciteerd papa ...
Heerlijk, lekker direct. En hoe reageerde hij?

2 jaar geleden

Gefeliciteerd met je zwangerschap 🥰 Heel herkenbaar dit hoor, ook als het wel gepland is🤪 Kreeg elke keer bijna hartkloppingen om het te vertellen😂 Ik heb de eerste keer een rompertje met een digitale test op de keukentafel gelegd, tweede keer test naar hem toegegooid🙈 en de derde keer met een kaartje. Ik had de envelop op de deurmat gelegd met zijn naam er op. Was erg zenuwachtig 😂 Verder zijn je gevoelens niet raar hoor. Het is ineens echt en er komt veel bij kijken. Maar dat komt heus wel goed😄 dat leer je onderweg allemaal wel😄

2 jaar geleden

Ik heb ditzelf ook twee keer gehad inmiddels! Als het gewenst is, maar nog ...
Precies, ik twijfel dus of ik hem moet verassen op leuke manier.. want ik heb geen flauw idee of hij daar blij mee gaat zijn of juist even tijd nodig heeft.. Super lief idee van jou met het rompertje en zijn lievelingsmaaltijd, mega cute! 🤩 hoe reageerde jouw partner destijds?

2 jaar geleden

En alles komt goed!! Al die vragen zijn helemaal normaal! Als vrouw hebben ...
Zo fijn om dit te lezen! 🫶🏽

2 jaar geleden

Heerlijk, lekker direct. En hoe reageerde hij?
Hij geloofde het eerst niet en toen liet ik hem de test zien. Toen hebben we samen gehuild en nu is alles helemaal goed haha. Hij is erg blij

2 jaar geleden

Reactie op Moontje_93

Gefeliciteerd met je zwangerschap 🥰 Heel herkenbaar dit hoor, ook als het ...
Voelt zo gek om gefeliciteerd te horen op mijn zwangerschap, ik besef het nog niet 😂 je bent de eerste en dankjewel lieve moontje voor je woorden. PS; ik moest wel even lachen om die test die je naar hem toe hebt gegooid

2 jaar geleden

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Je gevoelens zijn niet gek hoor, wij waren een tijdje aan het proberen en toen ik een positieve test had (waar mijn man bij stond) begon ik een full ugly cry… was even spanning die er uit kwam denk ik 😂 zou het vertellen op een manier die bij jou/jullie past, maar bijv rompertje of slabbetje met een test is wel een leuke manier denk ik. Je zou ook nog het boek “Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt” van Kluun kunnen geven als hij graag leest. Geniet er in ieder geval van!

2 jaar geleden

Wij waren in mei ongepland (wel gewenst) zwanger, ik was ook over tijd dus een test gedaan die positief was, ben direct naar beneden gelopen en zei voor de grap ‘Houston we have a problem’ niet heel tactisch gezien hij 10 min later naar zijn werk moest maar ik was geschrokken en dacht kan ik hier de hele dag zelf meelopen 😂 helaas is dit eind juni een missed abortion geworden. Nu weer 6 weken zwanger maar nu wel gepland!

2 jaar geleden

Reactie op denies95

Wij waren in mei ongepland (wel gewenst) zwanger, ik was ook over tijd dus ...
Heel leuk de Luke combs referentie haha. Ik ben er de dag na zijn concert achter gekomen. Ook ongepland maar wel gewenst!

2 jaar geleden

Heb dit 2 weken geleden meegemaakt. Compleet in shock ook… was alleen en moest nog 2 dagen op m wachten tot ie uit werk terug kwam. Zooo mooeilijk en echt in de war. Uiteindelijk wel gewoon verrast (hij wilt graag kinderen ook alleen nu was nog jiet het plan maar over 1 a 2 jaar ofzo). Heb m wel verrast erbij en hij schrok ook mawr wel blij maar ik beseft t eigenlijk nog 0,0. Stuurt me bijv nog training schema’s van marathon hardlopen door hahahah (marathon zwangerschap en bevallen zal je bedoelen..: oeps.. ) Heel onwerkelijk allemaal. Ben zelf wel aan idee inmiddels gewend opzich maar voel mij wel 0,0 zwanger. Aangezien ik ook helemaal geen klachten heb. Nu 7 weken (volgens eigen berekening). Succces! Denk dat je dan rustig tijd moet geven om aan idee te wennen. Eerste reactie zal wel shock zijn.. same here. Voor ons beiden dus. Pas na echo wordt t denk meer wekelijk (vrijdag! Zo benieuwd)

2 jaar geleden

Voelt zo gek om gefeliciteerd te horen op mijn zwangerschap, ik besef het n ...
Haha zo gek hè. Heb exact zelfde… je beseft t gewoon nog niet. Ik had ttouwens de hond een bandana sjaaltje om gedaan met “big brother” want was dierendag.. hij snapte t alsnog echt totaaal niet “oo leuk sjaaltje. Van m’n beste vriend “brother”” 😅😂😂

2 jaar geleden

Reactie op Annbl91

Heb dit 2 weken geleden meegemaakt. Compleet in shock ook… was alleen en mo ...
Hahaha oke jouw vent is wel heel grappig met zijn marathon schema’s, denk ook dat zo een echo het weer veel serieuzer maakt allemaal. Super duper veel plezier vrijdag ❤️

2 jaar geleden

Hee lieve dames, ik heb gisteren een babytop gehaald waarop stond "I love you and naps". Dit heb ik ingepakt met mijn zwangerschapstest erin en cadeau gegeven in de avond. Hij vond het mega lief dat ik een cadeau voor hem had gekocht. Toen hij het openmaakte, was hij compleet in shock en ik moest weer helemaal huilen. Hij knuffelde me en zei dat hij heel erg blij is. Hij is zo enthousiast en aan het bedenken aan wie hij dit als eerst wilt vertellen, arme man heeft het maar moeilijk ermee om het nog even voor zich te houden. 😂 Ik was zo bang dat hij het juist niet zou willen, dus het is echt veel beter uitgepakt dan ik kon hopen. Dames, ECHT dankjewel voor al jullie tips. Ik ben blij dat ik hem heb kunnen verassen! Zonder jullie verhalen had ik het niet gekund.

2 jaar geleden

Hee lieve dames, ik heb gisteren een babytop gehaald waarop stond "I love y ...
Wat super fijne reactie!!! Zie je! Dankjewel. Morgen idd zo spannend en idd dan wordt het wel echter haha ja wat een gekkie hè met z’n hardloop schema’s 😅😅

2 jaar geleden

Reactie op denies95

Wij waren in mei ongepland (wel gewenst) zwanger, ik was ook over tijd dus ...
Bijzonder om dit te lezen, precies hetzelfde mee gemaakt. Ongepland maar gewenst in mei, vervolgens missed abortion eind juni en nu 6+4 zwanger (wel gepland). Wanneer heb je de eerste echo?❤️

2 jaar geleden

Hee lieve dames, ik heb gisteren een babytop gehaald waarop stond "I love y ...
Wat goed om te horen!!❤️ heel veel geluk samen

2 jaar geleden

Reactie op Laraax

Bijzonder om dit te lezen, precies hetzelfde mee gemaakt. Ongepland maar ge ...
Wat toevallig zeg! Ik heb gister de eerste echo gehad! Dacht gister zelf 6+4 te zijn maar verloskundige meette 6+6! Sterk kloppend hartje gezien. Volgende week vrijdag weer een echo 🥰 en jij?