9 Reacties
2 jaar geleden
Geen ervaring maar super leuk dat je zoveel verschillende dansjes kan doen😍
2 jaar geleden
Reactie op Mirra roha
Geen ervaring maar super leuk dat je zoveel verschillende dansjes kan doen� ...
Dankje! ja ik hoop dat ik nog wel even door kan gaan haha🤣
2 jaar geleden
Vriendin van mij heeft in de zwangerschap les gegeven met turnen, moest af en toe een koprol voor doen ook. Dat ging prima, op een gegeven moment werd der buik groter en als ze het dan deed dan schopte de baby meestal terug dus toen had ze zoiets van okee nu niet meer dan.. Dus zolang het voor jou goed voelt lekker blijven doen!
2 jaar geleden
Reactie op FvdGH
Vriendin van mij heeft in de zwangerschap les gegeven met turnen, moest af ...
Ja de verloskundige zei ook zolang het goed voelt, maar de fysio zei laatst ja weet je dat zeker. Dus toen begon ik te twijfelen.
2 jaar geleden
Reactie op Kimmmsie
Echt super leuk! Ik doe geen floorwork of koprollen maar dans nu met 19+2 n ...
Ooh klinkt ook super leuk. Ja ik dans tot nu toe 5x in de week. Daarvan zijn 3 uur op één avond, maar ik heb besloten die avond te beperken tot 2 uur. Ik merkte toch dat 3 uur op een avond te veel zijn.
2 jaar geleden
Reactie op Kimmmsie
Ik ken het haha! 4 avonden a 2/3 uur 3e uur ben ik ook wel kapot! Maar goe ...
Ja ik merk ook echt dat het uithoudingsvermogen een stuk minder is geworden. Vooral 2 uur floorwork was too much haha. Wel heel leuk dat je salsa en bachata doet. Bachata lijkt me ook leuk om een keer te proberen.
Ik probeer nu ook gewoon door te gaan en ook nog wat fitness erbij. Ben benieuwd hoelang ik het kan volhouden. Maar bewegen is ook juist goed, ook al moet ik me soms echt dwingen🤣