2 Reacties

4 maanden geleden

Geen tips.. hier in huis een zoontje wat echt een mama鈥檚 kindje is. Heel lief en leuk maar soms ook lastig en frustrerend omdat ik op sommige dagen de deur nog niet kan uitlopen of het is brullen. Is wel lastig als je even de was wilt ophangen of naar het toilet wilt. Het heeft even geduurd maar hij begint nu ook steeds meer naar zijn papa te trekken. Denk wel dat het een fase is en dat het straks wel weer beter wordt. Niet forceren in ieder geval en genieten van de tijd dat ze wel bij je wil zijn 鈽猴笍

4 maanden geleden

Herkenbaar! M'n oudste van 4 is echt een papa'skindje. Wilde mij soms ook echt niet in de buurt en schreeuwde moord en brand als ik hem naar bed ging brengen ipv papa. Nu is het gelukkig bijgedraaid en kan hij mij meer opzoeken als hij iets spannend vindt omdat ik invoelender reageer dan m'n man. Maar jeeetje wat heb ik het moeilijk gevonden als hij mij zo afwees, deed echt pijn 馃槩 onze dochter van 1 is dan weer heel duidelijk een mama'skindje dus ik maak nu ook de andere kant mee 馃槉 wat de band tussen mij en m'n zoontje heeft versterkt is om samen speciale uitjes te gaan doen. Zo ga ik regelmatig met hem naar het plaatselijke vliegveldje vliegtuigen kijken en gaan we erna samen in het restaurantje iets drinken. Iets wat we allebei leuk vinden en nu zoekt hij mij bijvoorbeeld op als er een vliegtuig overvliegt of om een vliegtuigboek te lezen. Zo cre毛er je iets speciaals alleen van jullie 2