45 Reacties

2 maanden geleden

Luier andersom aan doen? (Dus voorkant aan de achterkant)

2 maanden geleden

Pampers Baby Dry

2 maanden geleden

Oh andersom nog niet geprobeerd! De baby Dry broekjes wel maar houd hetzelfde, zal de luiers (niet broekjes zeg maar) ook eens proberen

2 maanden geleden

Rompertje niet dicht doen. Dan heeft de luier net wat meer ruimte om uit te zetten. Deed het ook heel lang bij mijn dochter, werkte super!

2 maanden geleden

Oh goeie! Ook proberen vanavond 😅

2 maanden geleden

Reactie op Nathaliiieee

Rompertje niet dicht doen. Dan heeft de luier net wat meer ruimte om uit te ...
Ja of een grotere romper aan doen

2 maanden geleden

2 luiers over elkaar? Normale maat en dan een grotere er overheen?

2 maanden geleden

Ik gebruik sinds kort de luiers van rascal, die zijn wat hoger! Hiermee gaat het bij ons 9vd10 goed

2 maanden geleden

Kruidvat lekt altijd door, probeer een andere merk

2 maanden geleden

Bij mij lekt de Kruidvat nooit door en mijn dochter slaapt van 20u tot 8u, ik gebruik de pure & soft maatje 3 en ze weegt 5 kilo, ze is nu 16,5 weken

2 maanden geleden

Rascal en friends luiers!

2 maanden geleden

Reactie op melson

Kruidvat lekt altijd door, probeer een andere merk
Hier lekt kruitvat juist nooit door!

2 maanden geleden

Wij deden destijds twee luiers aan, één gewone en erover een maat groter. Ging toen altijd goed.

2 maanden geleden

Een grotere maat pamper baby dry luier, geen broekje

2 maanden geleden

Wasbare luiers. Die absorberen rondom, hebben betere elastieken en kun je veel beter afstemmen op je kindje

2 maanden geleden

Ik ga alle tips de aankomende tijd testen dankjewel allemaal!!!

2 maanden geleden

Pampers premium protection. Die lekken eigenlijk nooit door. Eventueel een maatje groter. Babydry lekt echt wel door. Zo babydry zijn ze niet haha

2 maanden geleden

Hier lekt kruidvat ook al de hele week door. Word er zooo gek van!! Ik ben nu snachts ook weet aan het verschonen met de nachtvoeding. Pff

2 maanden geleden

Heb als experiment nu een 4 (vanaf 7kg tot 18kg) luier van Etos aangedaan. Die had ik nog liggen. Leek wel minder strak aan te sluiten.. Ben benieuwd. Maar mijn kindje drinkt ook nog om 4 uur snachts dus ik moet zowat wel verschonen in de nacht

2 maanden geleden

Hier gaat de baby Dry nu goed (luiers niet broekjes). Maar dat is pas 1 nacht en toen ik hem verschoonde in de avond plaste hij nog tegen t behang aan hahaha... Er zat dus ook minder in de luier 🤣🙈