49 Reacties

2 jaar geleden

Ik ben ook benieuwd, zat toevallig vanochtend hierover te google-en.

2 jaar geleden

Bij mijn vorige zwangerschap gebruikt en ik vond het heel leuk om af en toe te luisteren. Zelf totaal geen problemen gehad met het vinden van het hartje, dus hier was geen paniek of iets haha. 😋

2 jaar geleden

Alleen maar positieve ervaringen mee🥰🙏🏽

2 jaar geleden

Vorige en deze zwangerschap opnieuw gebruikt, vind het super fijn wanneer ik de behoefte heb even de bevestiging te kunnen krijgen dat het hartje nog klopt. Zeker na 14/15 weken is het hartje snel te vinden. Daarvoor kan het soms even zoeken zijn. Maar al met al positieve ervaringen 🥰

2 jaar geleden

Positieve ervaring mee! Leuk om af en toe te luisteren!🥰

2 jaar geleden

En van welk merk hebben jullie er een ?

2 jaar geleden

Vorige zwangerschap te leen gekregen van een vriendin, heel fijn om af en toe even te luisteren omdat ik wat onzeker was na me miskramen. Nu zelf een aangeschaft en heerlijk om zo af en toe even te luisteren. Ik heb de Angelsounds van Luvion!

2 jaar geleden

Ik heb ook de Luvion Angelsounds. Heel leuk om af en toe te luisteren! Geen problemen met het hartje vinden hier

2 jaar geleden

Wij hebben de luvion doppler deluxe-80 ideaal klein eigenlijk. Maar tot nu toe altijd nog een hartje gevonden. Vonden dit heel fijn, wel pas na 13 werken aangeschaft omdat dit ook aangeraden word. En we luisteren 1 keer in de week omdat dit aangeraden word

2 jaar geleden

Ook de luvion angelsounds!

2 jaar geleden

Reactie op 12april2023

En van welk merk hebben jullie er een ?
Gewoon een goedkopen van 30€ bij bol.com 😊

2 jaar geleden

Ik heb er eentje gekregen van mijn partner voor sinterklaas. Hij kon de hartslag meteen vinden en toen ik hem met mijn ouders wilde proberen, kon ik niks vinden natuurlijk. Zelf raak ik daar niet zo van in paniek, ook omdat ik vrij nuchter ben maar ik kan me voorstellen dat dat voor iedereen anders is ;) ik vind het in ieder geval een topding!

2 jaar geleden

Ik heb hem met kerst gekregen van mijn vriend, die avond gelijk geprobeerd en konden het hartje best snel vinden! Ik was ook bang om hem te gebruiken, omdat ik 4 (vroege) miskramen heb gehad en bang was als ik het hartje niet kon vinden dat ik dan inderdaad in paniek zou raken, maar we konden het hartje goed vinden, ben nu 14.4 weken zwanger dus nu ook niet meer zo bang :) 😀 vind de Doppler nu juist fantastisch zodat we zo nu en dan even kunnen luisteren ♡ heerlijk geluid is het

2 jaar geleden

Reactie op LoraineG1991

Ik heb hem met kerst gekregen van mijn vriend, die avond gelijk geprobeerd ...
Wij hebben de luvion deluxe 80

2 jaar geleden

Ik heb er een en mij lukt het nooit om het hartje te vinden 😅

2 jaar geleden

Reactie op melson

Ik heb er een en mij lukt het nooit om het hartje te vinden 😅
Welke heb je ?

2 jaar geleden

Reactie op 12april2023

Welke heb je ?
Sleepy kids, destijds bij bol.com gekocht

2 jaar geleden

Ik heb een angel sound, gebruik hem met babyolie. Vind het een fijn betaalbaar ding die toch even de geruststelling geeft tussendoor

2 jaar geleden

Hier ook de angelsound. Top ding. Bij al mijn kids gebruikt.

2 jaar geleden

Ja ideaal! Beetje water op je buik uitsmeren (geen babyolie want dat verslechtert de kwaliteit van de doppler) en met een volle blaas ernaar luisteren. Wel wordt aangeraden dit maximaal 1 keer per week 1 minuut te doen en niet vaker/langer.