7 Reacties

4 dagen geleden

Hier precies het zelfde, wat een drama.. en dan ook alleen mama is leuk 馃槓

3 dagen geleden

Ja! Heeft hier 2 weken geduurd met zeker 7 nachten tussen ons in geslapen.. deze regressie is echt heel pittig maar houd ook uit het niets weer op. Succes 鉂わ笍

3 dagen geleden

Hier ook hetzelfde, ik vind het best zwaar. Vooral omdat je zelf ook slecht slaapt hierdoor. Maar we houden het uit. Succes 馃挭

3 dagen geleden

Hier ook al weken maar ik doe lekker zn slaapzak aan rond 7 schone luier lekker na zn flesje halfvolle melk tandjes poetsen en met een filmpje naast me op de bank valt die in slaap en leg ik hem op bed dat werkt voor ons anders krijst die de hele boel bij mekaar
Hier ook al twee weken bezig, vind het zo pittig! 馃槱
Same... 6 weken bezig. Sinds paar dagen ook nog eens vanaf half 4 snachts klaarwakker en overdag al weken niet willen slapen, in de avond absoluut niet naar bed willen pfff wanneer houdt t op 馃ケ馃ケ馃槶馃槶

gisteren

Ja hier nu ook echt verschrikkelijk. Ons zoontje slaapt altijd al slecht, en nu lukt het ook niet meer op de manier die nog ok茅 werkte. Ik zit echt met m鈥檔 handen in het haar, want hij krijgt in bed dus steeds een mega driftbui, en gooit dan zijn hoofd tegen de rand van het bed aan. Maar wiegen, wat we eerder deden, wil hij dus ook niet meer.. soms probeer ik met hem op de grond op een matje te liggen, maar meestal gaat hij dan na een tijdje spelen.