23 Reacties

vorig jaar

In de basis niet, ik heb wel aanvullend 2 bij Menzis en daar wordt je eigenbijdragen kraamzorg vergoed en vrijwillig zkh bevalling ook.

vorig jaar

Afgelopen jaar bij zorg & zekerheid niks moeten betalen wel een groot aanvullend pakket

vorig jaar

Ja bij mijn zorg verzekering word het gedekt maar ik ben wel aanvullend verzekerd. Ik weet niet of dat is wat je bedoeld?

vorig jaar

Zilveren kruis

vorig jaar

Cz met de aanvullende verzekering ‘basis’

vorig jaar

Klopt. Afgelopen jaar heb ik bij Ditzo (nu A.S.R.) ook alles vergoed gekregen. Echter dit jaar zou ik maar 100 euro maximaal terugkrijgen via de aanvullende verzekering

vorig jaar

Cz volgensmij ook bij aanvullend basis

vorig jaar

Ik zit aankomend jaar bij cz. Het wordt vanuit de basisverzekering vergoed. Had ze er ook nog over gebeld om het zeker te weten

vorig jaar

Ik heb voor komend jaar ook gekozen voor cz met aanvullend basis. Hierbij wordt de kraamzorg en ziekenhuis bevalling vergoed enzo. Heb een vergelijking gemaakt in excel en kwam hierop uit

vorig jaar

Reactie op miLa25

Cz volgensmij ook bij aanvullend basis
Geldt dit ook bij CZ Direct?

vorig jaar

Reactie op Zesjuni24

Ik zit aankomend jaar bij cz. Het wordt vanuit de basisverzekering vergoed. ...
Ik zal het nog wel voor zekerheid checken. Er staat op de website duidelijk, alleen bij aanvullende verzekering worden de kosten gedekt, anders is er wen eigen bijdrage van de kraamzorg.

vorig jaar

Reactie op Amelie21

Ik heb voor komend jaar ook gekozen voor cz met aanvullend basis. Hierbij w ...
Ik heb precies t zelfde gedaan. Dan kan je dus ook zonder medische indicatie gewoon in het ziekenhuis bevallen zonder dat je hiervoor hoeft bij te betalen.

vorig jaar

Reactie op BabyboefXX

Afgelopen jaar bij zorg & zekerheid niks moeten betalen wel een groot a ...
Welk pakket heb jij? Ik heb bij Z&Z AV Gezzin (blijkbaar het grootste pakket?) en mij werd verteld dat ik nog wel de eigen bijdrage moet betalen

vorig jaar

Reactie op roosjeMama

Welk pakket heb jij? Ik heb bij Z&Z AV Gezzin (blijkbaar het grootste p ...
Ik dacht De top die met in de 20 fysio behandelingen. Ik dit jaar niks moeten betalen aan Kraamzorg, bevalling, ziekenhuisopname, verloskundige, echo’s nipt, medicatie enz enz. M’n eigen risico was trouwens wel al in het begin van t jaar op

vorig jaar

Reactie op nvvh

Ik heb precies t zelfde gedaan. Dan kan je dus ook zonder medische indicati ...
Precies :)

vorig jaar

Als je dat wil, betaal je meer in de maand en ben je uiteindelijk duurder uit dan dat je gewoon basis verzekerd bent en je eigen bijdrage betaald. Eigen bijdrage is maar zo’n €140 ofzo. Viel echt hartstikke mee.

vorig jaar

Reactie op Xxxmarleen92

Ik zal het nog wel voor zekerheid checken. Er staat op de website duidelijk ...
Ik heb inderdaad aanvullend basis. Die dekt alles!

vorig jaar

Bij CZ met aanvullend pakket wordt niet alleen kraamzorg 100% vergoed maar ook de niet medische ziekenhuis bevalling 100%

vorig jaar

Reactie op BabyboefXX

Ik dacht De top die met in de 20 fysio behandelingen. Ik dit jaar niks moet ...
Ook goed om te kijken naar fysio, z&z betalen niet veel voor fysiotherapeuten. Dus even goed kijken of de praktijk contract tekent met deze zorgverzekeraar. Anders betaal je nog deels je fysiotherapie zelf. Ook andere zorgverzekeraars goed om te kijken bij de praktijk in de buurt. Aldus algemeen fysiotherapeut die geen contract heeft met z&z.

vorig jaar

Zilveren Kruis aanvullende met 2 sterren