10 Reacties

één dag geleden

Wij gebruiken een pamper baby dry met een luierbroekje eroverheen

één dag geleden

Herkenbaar van onze eerste, een zijslaper en hij lekte ook vrijwel elke nacht door. Weinig gevonden wat hielp..toen de nachtvoedingen minder werden, werd het plassen minder en dus ook het doorlekken gelukkig. Destijds ook om tips gevraagd en de tip om 2 luiers om te doen; 1 normaal en 1 achterstevoren hielp nog het beste. Anderen hadden ook goede ervaringen met een wolbroekje over de luier heen te doen. Die heb ik zelf nooit geprobeerd. Nu met onze 2e nooit lekkages gehad en eigenlijk ook nooit snachts hoeven verschonen. Scheelt weer wat nachtelijk werk, heel fijn haha!

één dag geleden

Pamper baby dry i.p.v. Premium Protection hielp bij onze oudste en dat doen we nu ook bij de jongste/baby.

10 uur geleden

Dank voor de tips, we gaan de dubbele luier proberen vannacht!

9 uur geleden

Mocht je ervoor open staan dan kun je wasbare luiers overwegen. Wij hebben in de nacht nooit lekkage en als de luier te nat wordt dan kun je gewoon een booster (=extra absorptie) toevoegen. Mocht je geen wasbaar willen dan kun je nog proberen je wegwerp luier te 'boosten' met maand/kraamverband. Zorg er dan alleen wel voor dat je de plastic onderkant open scheurt of kapot knipt zodat hij 'doorlekt' in de luier. Ik heb hier op het forum al wel eens gelezen dat mensen hier succes mee hadden.

9 uur geleden

Wij gebruiken etos puur en zacht maat 4. Gebruikte ik bij m’n eerste dochter ook en ze absorberen echt heel goed! Wel een maatje groter voor de nacht dan overdag (dan draagt ze 3).

8 uur geleden

Wij moeten elke nacht nog een keer verschonen, zitten al een tijd in maat 5, en nog regelmatige lekkages. Ik lees graag mee.

8 uur geleden

Reactie op Annie1979

Pamper baby dry i.p.v. Premium Protection hielp bij onze oudste en dat doen ...
Onze ervaring is juist andersom. Baby dry lekt bij ons door. Een maatje groter wil ook nog wel eens helpen. Gaan wij proberen. Sinds hij op de buik slaapt, lekt hij tegen de ochtend door. Eerder alleen als de pamper op knappen stond haha

6 uur geleden

Toch snel even luier wisselen. Dus niet schoonmaken, maar hop oude weg en nieuwe erom. Hierdoor hebben wij geen lekken meer. En dit voor de fles doen in bed 😁

6 uur geleden

Reactie op Loena23

Onze ervaring is juist andersom. Baby dry lekt bij ons door. Een maatje gro ...
Andersom aandoen zie ik wel eens voorbij komen bij een buikslaper