8 Reacties

5 dagen geleden

Dit is echt heel typisch voor wanneer de het koud hebben. Ik zou meer kleren/warmere kleding aan doen.

4 dagen geleden

Reactie op nautic

Dit is echt heel typisch voor wanneer de het koud hebben. Ik zou meer klere ...
Wakker worden van de kou snap ik, maar kan het niet dat ze gewoon wakker wordt van de poepluier? En verschonen en weer terugleggen werkt niet? Hier wordt kleine ook laatste tijd ineens wakker met een poepluier maar gelukkig op iets schappelijkere tijden.

4 dagen geleden

Reactie op nautic

Dit is echt heel typisch voor wanneer de het koud hebben. Ik zou meer klere ...
Dit heb ik inderdaad ook vaker gelezen. Kan helpen om sokjes aan te doen ook

4 dagen geleden

Ik weet dus niet goed of het kou is.. ze heeft een lange romper, lange pyjama, sokjes en slaapzak en we houden altijd de temperatuur in de gaten in haar kamer.. Terugleggen werkt helaas niet, is dan ook direct klaarwakker😂

4 dagen geleden

Reactie op Sanne1806

Ik weet dus niet goed of het kou is.. ze heeft een lange romper, lange pyja ...
Mss wollen kleding snachts proberen? Check vinted. En evt een wollen gevoerde slaapzak van Reiff en idd sokjes aan. Werkt hier heel goed

4 dagen geleden

Reactie op Sanne1806

Ik weet dus niet goed of het kou is.. ze heeft een lange romper, lange pyja ...
Dan nog kan het kou zijn hoor. Hier een wollen romper met lange mouwen. Pyama, sokken en de winterzak van puckababy. Is 18 graden op zn kamer. Als het kouder is dan ook een wollen pyama. Ik zou in iedergeval eens testen.

4 dagen geleden

Reactie op Blink182

Wakker worden van de kou snap ik, maar kan het niet dat ze gewoon wakker wo ...
Men zegt dat ze dan wakker worden van de kou en vervolgens gaan poepen. Als hij bij ons om 5 uur wakker wordt is dat vaak kou.

4 dagen geleden

Dit is hier ook een tijdje een trend geweest. Bij onze dochter had het ook met ontwikkeling te maken. Gewoonweg geen tijd om te slapen. Veel te druk met andere dingen. Ook kan het zeker kou zijn. Wij zijn er nu, na 3,5 week, weer doorheen. Het komt vanzelf goed als kou echt uitgesloten kan worden.