Hi, wij zijn aan het oriënteren voor een nieuwe kinderwagen. Nu hebben we in het verleden een dubatti gehad waar we erg blij mee waren maar zagen onlangs ook de maxi Cosi plaza plus in de winkel. Ik vroeg me af of iemand deze wagen toevallig heeft en of je er blij mee bent? Makkelijk in te klappen/vervoeren? Stevig etc?
Hi!
Wij twijfelde ook over deze, uiteindelijk ivm review bij de consumentenbond niet gekocht ivm geen ergonomisch zitje en lage score. Daardoor vond ik het toch te twijfelachtig.
Maar vond t ook zeker een mooi ding die goed te gebruiken lijkt
Wij hebben deze! Wij vinden deze ook erg fijn. Fijn dat de bak iets hoger is en hij is ook goed wendbaar. Daarnaast fijne bak eronder en makkelijk in te klappen.
Nadeel is wel dat hij bij het inklappen groot blijft.
(Wij hadden na een tijdje wel dat de Wieltjes niet goed zwenken bij bochten, maar dit is heel gemakkelijk te verhelpen door in te vetten)
Ik heb deze kinderwagen ook. Vindt hem heel fijn. Wagen is hoog, stevig en veel ruimte voor boodschappen onderop. Makkelijk in te klappen.
Vooral als je zelf wat langer bent voor jezelf wel erg ergonomisch. Mijn zoontje zit er ook met plezier in.