249 Reacties

2 jaar geleden

Hoihoi! Mijn naam is Britney en ik ben sinds kort in verwachting van ons eerste mooie kleine geschenk. Wij/ik? zijn pas drie weken zwanger en ik wil het zo graag met iedereen delen en het erover hebben, maar aangezien dat tot de 12e week nog niet verstandig is heb ik deze app gedownload om het er toch met mensen over te kunnen hebben en van alles te kunnen lezen. Zijn er nog meer mama’s? 🥰

2 jaar geleden

Hoi! Ik ben stef en testte afgelopen zaterdag positief van ons 1e kindje. Ook ik houd het nog even geheim 🙈 nog niet bij de verloskundige geweest dus we weten nog niet zoveel maar volgens mij is m’n uitgerekende datum rond 28 Mei

2 jaar geleden

Hoi ik ben liz. In verwachting van mijn 2e kindje. Is zo spannend. Ik kwan er van de week achter dat ik zwanger was. Ben zo blij. Maar idd, wrs pas 4wkn, dus kan het nog niet vertellen. Wil het van de daken schreeuwen.

2 jaar geleden

Hoi hoi Ik ben Jennifer. Al een dochtertje van bijna 4 (december) en sinds gisterrn een positieve test! Onwijs blij maar maakt mij ontzettend onzeker...bij mijn eerste was ik 4dagen voor mijn nod al onwijs ziek. Week 5 opgenomen in het zh met HG. En nu voel ik mij buiten rugpijn afgelopen dagen en beetje moe. Wil heel blij zijn maar ben ook wel onzeker erover.... maandag verloskundige bellen.

2 jaar geleden

Hoi! Mijn naam is Manon en wij weten echt net dat ik in verwachting ben van ons eerste kindje. Ik heb wel vroeg getest dus ben nog niet officieel overtijd. Ik moet volgens berekeningen nu 3 weekjes zijn dus het is allemaal wel spannend! 🩷 Wil het ook heel graag aan veel mensen vertellen maar dacht ik kijk in deze app naar meerdere mama’s die nu net zwanger zijn 😘 weet nog niet officieel de uitgerekende datum maar naar schatting moet dat in (begin) Juni zijn.

2 jaar geleden

Hoi ik ben Merel, Vandaag getest en super positief!! Ik heb samen met mijn man een icsi traject achter de rug. Vorig jaar hebben wij dit ook gedaan, ook positief getest maar bij 11 weken was het een miskraam.. dit keer extra spannend maar erg blij momenteel!! Eerste kindje maar eigenlijk tweede 👼

2 jaar geleden

Hoi hoi! Mijn naam is Shauni ik kwam er van de week achter dat ik zwanger ben, ik ben vandaag 3+6. Mijn uitgerekende datum is rond 28 mei. Wij zijn erg bij dat we in verwachting zijn van ons eerste kindje maar het is ook allemaal erg spannend!

2 jaar geleden

Hi mommy's, Ik heb gisteren een zwangerschapstest gedaan en deze is positief. Wij hebben nu al een dochtertje van 2,5 bijna.. We zijn ontzettend blij, maar vinden het tegelijk ook wel heel erg spannend en eng.

2 jaar geleden

Hoi ik ben Eline, en vandaag positief cb test. Ik ben 3+3 weken zwanger. Icsi 1e poging eerste kind. Besef is er nog niet

2 jaar geleden

Hi mijn naam is Kim. Samen met mijn man heb in al twee jongens van 9 en 7 en hebben besloten om toch de wens voor een derde in vervulling te laten gaan. Officieel ben ik nog niet overtijd, maar de vroege testen laten een licht streepje zien.🤞🏻

2 jaar geleden

Hi Allemaal, Mijn naam is Anna, getrouwd en samenwonend. Afgelopen Zaterdag positief getest, dit geheel onverwachts.... Rond 19/5 uitgerekend en dus komende Zondag alweer 6 weken 🤰. Ik ben al trotse mama van een meid(2) en een jongen (5)! Groetjes,

2 jaar geleden

Hoi mama’s! Ik ben Anke, ik ben officieel nog niet overtijd, maar we hebben positieve early testen gezien :) ik woon samen met mijn man en we hebben al een dochter van bijna 2,5. Als dit zieltje blijft plakken ben ik 4 juni uitgerekend.

2 jaar geleden

Hoi allemaal, mijn naam is Stef! Samen met mijn man al een zoontje van 21 maanden. Bij de tweede ronde een ovulatietest van CB gebruikt en vanmorgen een positieve CB 2-3 weken😍 wel met moeite gewacht met testen tot ik overtijd was.

2 jaar geleden

Hi allemaal, na 2 hele spannende weken (wachten duurt lang) had ook ik een positieve zwangerschapstest vanmorgen! Als alles goed mag blijven gaan, dan krijgen mijn vriend en ik begin juni (3 juni) ons eerste kindje! 👶🏼 💕 Ook ik vind het lastig om mijn mond te houden, dus heel fijn dat ik hier kan kletsen met andere mama’s to be!

2 jaar geleden

Reactie op briitney

Hoihoi! Mijn naam is Britney en ik ben sinds kort in verwachting van ons ee ...
Heyhey, mijn vriend en ik weten sinds vrijdag dat wij 3 weken zwanger zijn. Dit gisteren wel al aan onze ouders verteld uit enthousiasme, echter (hopelijk niet) mocht het mis gaan zou ik dit ook met ze delen. Zodoende vroeg gedeeld.

2 jaar geleden

Hoiiii! Ik ben lieke (26), ben samen met mijn partner. Zijn bijna 12 jaar samen, echte highschool sweethearts dus. We zijn er gister heel vroeg achter gekomen dat we weer zwanger zijn. Eerste kindje, derde zwangerschap. Uitgerekende datum ligt ergens rond 6-7 juni als het goed is. Hopelijk deze keer met goed einde 🍀

2 jaar geleden

Reactie op Elsofietje

Hoiiii! Ik ben lieke (26), ben samen met mijn partner. Zijn bijna 12 jaar ...
Gefeliciteerd . En hoop voor jullie een goed einde. En een fijne zwangerschap

2 jaar geleden

Haai! Ik ben Marleen (31) en gisteren erachter gekomen dat we zwanger zijn van een 3e kindje. Onze eerste meisje geboren in sept 2020, is helaas altijd een baby'tje gebleven 🌟. Onze tweede meisje van febr 2022. Opnieuw ontzettend spannend allemaal! Wij wachten met vertellen tot na de 13 weken echo, verwacht als alles goed mag gaan dat de kleine begin juni zal komen.

2 jaar geleden

Goedemorgen! Ik ben Charlotte en gisteren (en vanochtend haha) positief getest. Nog wel te vroeg en officieel dus nog niet overtijd. Uitgerekende datum is 5 juni, vind het wel spannend hoor!

2 jaar geleden

Hi hi, Mijn naam is Giannini En wij hebben van morgen mogen testen! En ZWANGER voor de 1e keer 🥹 Na een pittig ICSI traject zijn we zo blij met dit geschenk! Vind het zo spannend allemaal. Ik heb idd deze app gedownload om er met jullie over te kunnen praten, omdat het bij ons nog zo pril Is en wij nog niets durven te delen, doe ik dit lekker met jullie! Ohhh maar wat een blijdschap. Vind het allemaal mega spannend! Over 2 weken staat onze 1e echo in het ziekenhuis. Succes lieve dames met deze beginnende weken 🤞🏻✨