22 Reacties

2 jaar geleden

Wij hebben eerder een thermosfles gebruikt met kokend water, die bleef tot wel 6u goed warm en dan koud flesje water erbij zodat je het flesje goed op temperatuur kan maken. Stel je gaat ergens wat drinken of eten, dan hebben ze vast ook wel een magnetron of ze willen er wel kokend water in doen.
Thermosflesje warm water en wat koud water mee, poedertorentje en gaan! 🥰

2 jaar geleden

Kleine thermos fles, flesje water en een poeder toren met de juiste aantal scheppen. Dan eerst warm water en dan koud er bij

2 jaar geleden

Met de eerste vroeg ik of ze het konden opwarmen als we in een restaurant waren. Nu heb ik een draadloze flessenwarmer gekocht van Luvion en deze werkt top. Als ik nu naar m’n ouders ga neem ik hem bijvoorbeeld ook mee. Zet het flesje erin als ik m’n dochter verschoon en zodra ik klaar ben is de fles ook op temperatuur. Moet zeggen dat ik het bij de eerste niet heb gemist, maar dat ik het nu toch wel erg handig vind!

2 jaar geleden

https://izybaby.nl/ Ik heb deze gekocht echt het geld waard! Top ding!

2 jaar geleden

Wij gebruiken deze: https://kwali.eu/winkel/flessenwarmer Echt ontzettend blij mee. Aanzetten , luier verschonen en ondertussen is hij al klaar. Vooral fijn dat hij draadloos is en je altijd direct de perfecte temperatuur hebt. Bij mijn eerste kindje altijd lopen mengen met kokend water maar vind dit een stuk makkelijker.

2 jaar geleden

Sheppr flessenwarmer (op accu) top ding!

2 jaar geleden

Bedankt voor alle reacties! Heb een flessenwarmer besteld van een van die jullie aanraden :)
Wij maken gebruik van een waterkoker op temperatuur afstelbaar. Dus 40 graden voor de flesjes en dat in een thermosfles. Zo doen wij de nachten ook om niet naar beneden te hoeven lopen.

vorig jaar

Gewoon thermos fles en koud water en melk torentje. Kunstvoeding dus

vorig jaar

Reactie op Annbl91

Gewoon thermos fles en koud water en melk torentje. Kunstvoeding dus
Wat voor thermosfles is aan te raden??😊

vorig jaar

Reactie op Sterrenmama21

Wat voor thermosfles is aan te raden??😊
Nijntje thermosfles van de HEMA! Superleuk en praktisch

vorig jaar

Reactie op Sofia2024

Nijntje thermosfles van de HEMA! Superleuk en praktisch
Blijft die goed warm?

vorig jaar

Reactie op Sterrenmama21

Blijft die goed warm?
Ja vind ik wel. Ik heb een keer pas na een 4 uur water nodig gehad, en was nog steeds warm. Mijn kindje dronk de hele fles gewoon leeg.

vorig jaar

Reactie op Sofia2024

Ja vind ik wel. Ik heb een keer pas na een 4 uur water nodig gehad, en was ...
Super dank je wel!

vorig jaar

Wij nemen een thermosfles mee, bij de eerste ook altijd gedaan.

vorig jaar

Hoorde net van een vriendin dat de fles tegenwoordig met gewoon kraanwater lauw warm klaar gemaakt mag worden klopt dat?

vorig jaar

Reactie op Sterrenmama21

Hoorde net van een vriendin dat de fles tegenwoordig met gewoon kraanwater ...
Voor zover ik weet (en kan vinden op internet) nog steeds niet. Door het warme water kunnen er metaaldeeltjes vanuit je leidingen inzitten. Bij koud water is dit niet. Nu ken ik wel mensen die wel gewoon warm water uit de kraan gebruiken en nooit problemen hebben gehad, maar denk dat dit gewoon zo'n dingetje is van de kans dat het schadelijk is is erg klein maar goed is het niet

vorig jaar

Reactie op samvd25

Voor zover ik weet (en kan vinden op internet) nog steeds niet. Door het wa ...
Aaah om die reden, nou dan voor mijn dochtertje geen warm kraanwater 😅

vorig jaar

Vulpes good echt een aanrader! Super snel klaar en goed op temperatuur. Hij is klein dus makkelijk mee te nemen en er zitten opzetstukken bij zodat hii op bijna alle flessen past