14 Reacties

vorig jaar

MAM spenen, platte spenen zijn sws beter voor als ze tandjes krijgen

vorig jaar

Dit hebben wij echt precies hetzelfde met ons zoontje. Wij gebruikte ook de bibs speen omdat ons andere zoontje deze goed accepteerde. Zijn sinds vannacht over gegaan op de rechte difrax speen 0-6 maanden en hij pakte deze meteen en word heel snel rustig

vorig jaar

Wij gebruiken de difrax fopspeen, die zit ook niet vervelend voor het neusje.

vorig jaar

Reactie op Joyce1994

Dit hebben wij echt precies hetzelfde met ons zoontje. Wij gebruikte ook de ...
Bedoel je de difrax speen zoals Ilonaaarts een foto mee post? Die heb ik eentje uit een zwangerschaps cadeau box maar dat is de newborn maat. Deze pakt hij ook gelijk, alleen dat tutje is te kort. Dus wilde die inderdaad straks even eentje in de 0-6 maanden maat gaan halen om te proberen

vorig jaar

Reactie op mamajans92

Bedoel je de difrax speen zoals Ilonaaarts een foto mee post? Die heb ik ee ...
Ja klopt die, wij hadden hem ook uit een box tutje was inderdaad vrij kort. 0-6 maanden is langer en pakte ons zoontje meteen nog beter dan die newborn. Wij hebben hem ook net gehaald in de winkel

vorig jaar

Wij gebruiken deze siliconen van difrax. Zit niet in de weg met het neusje en is lekker zacht

vorig jaar

Wij gebruiken de difrax lovi speen, onze dochter is geen tutter maar de enige die ze accepteert is de difrax lovi:)

vorig jaar

Ik had dezelfde vraag hier in de app en ik zie ook goede reviews over Philips Avent fopspeen, zelf gekocht en tot nu paar keer gebruikt

vorig jaar

Wij gebruiken de Philips avent ultra air! De enige die onze beide kinderen goed pakte!

vorig jaar

Welke spenen zijn het beste in combinatie met borstvoeding? Ronde bibs spenen worden afgeraden begrijp ik.. wat is daarvan de reden? Ons dochtertje pakt die juist heel goed.

vorig jaar

Ik heb gewoon een Bibs speen. Die had ik nog liggen. Onze oudste heeft overigens nooit een speen gehad.

vorig jaar

Reactie op Sterrenmama21

Welke spenen zijn het beste in combinatie met borstvoeding? Ronde bibs spen ...
Ik heb de difrax Lovi, is sowieso de enige die ze accepteert, maar die lijkt het meest op m'n tepel... Ik begrijp dat de bibs wordt afgeraden vanwege z'n ronde vorm en die het gehemelte veranderd, de tepel teveel verschilt ... als tie de bibs pakt, dan waarschijnlijk de tepel niet meer wilt... omdat het niet op elkaar lijkt..

vorig jaar

Ons kindje wilde eerst alleen een bibs speen. We zijn nu overgestapt naar Philips Ultra Air en die pakt hij ook goed gelukkig! Zijn veel platter dan de Bibs.

vorig jaar

MAM speen! Werd aangeraden door kraamzorg omdat newborns die het beste zouden accepteren m, so far so good!