6 Reacties

vorig jaar

Hihi, Ik gebruik nu sinds 1 maand ook de puregoat naast BV dus enkel 1 vlesje van 120cc per dag. Eerste maand gebruikte ik de nutrilon en ik zeg je eerlijk dit heb ik precies ook door.. buiten de verzadigde gevoel geeft hij meer over.. ik heb gelukkig kleine pak van de pure goag gehaald dus ik ga waarschijnlijk toch weer terug naar Nutrilon

vorig jaar

Geitenmelk geeft een minder verzadigd gevoel omdat geitenmelk lichter verteerbaar is dan koemelk. Het kan dus dat je zoontje om meer vraagt, of sneller op elkaar. Spreek uit ervaring. Bij mijn oudste gaf ik Nannycare en zij kwam altijd na 2-2,5 uur weer en dronk ook best veel telkens voor haar leeftijd. Maar aangezien je aangeeft dat het sinds een paar dagen is, kan het misschien zijn dat hij in een regeldag zit of een sprongetje heeft? :)

vorig jaar

Reactie op Toddlerandtwins

Geitenmelk geeft een minder verzadigd gevoel omdat geitenmelk lichter verte ...
In mei ben ik bevallen van mijn tweeling en direct gestart met Nannycare ook. Maar aangezien ze veel te vroeg zijn geboren, waren hun ook onverzadigbaar omdat ze zogezegd reserves wilden opbouwen. Helaas ben ik overgestapt op koemelk, want het was niet meer te betalen zo €80 in de week… 🤑

vorig jaar

Reactie op Toddlerandtwins

Geitenmelk geeft een minder verzadigd gevoel omdat geitenmelk lichter verte ...
naast dat het idd heel prijzig is geeft mijn zoontje nu ook veel over en hij zit idd in een sprongetje dus weet niet of het daar aan ligt :( wil er johannespitmeel aan toevoegen maar daardoor kan hij weer lastiger gaan poepen lees ik ( gaat al niet makkelijk ) weet niet of er andere merken geitenmelken bestaan die dikkere substantie hebben

vorig jaar

Reactie op Bettyyyyyy

naast dat het idd heel prijzig is geeft mijn zoontje nu ook veel over en hi ...
Ik zou echt geen Johannes erdoor doen! Dat wordt geadviseerd bij reflux, ook daar heb ik ervaring mee. Maar dan krijg je idd het volgende probleem: verstopping van onder!
Hier hetzelfde, ik ben aan het afbouwen met bv en geef nu nog 4x de borst en de rrst flessen. Maar ze komt na een fles vaak al na 1,5 tot 2 uur tot ik begon ook te denken dat het aan de geitenmelk lag. Peperduur en ook snel weer honger. Als de borstvoeding gestopt is en ze heeft minder krampen ga ik toch wcht over op koemelk denk ik... Hopen dat het daaraan ligt