88 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb de pretecho over 2 weken. Ben dan 15,5 week zwanger. Ik wil het op een papiertje schrijven en dan een gender reveal doen met mijn man alleen. Dit doormiddel van een cupcake of taart.

2 jaar geleden

Ik heb de geslachtsbepaling volgende week, ik ben dan 14+1! Wij willen het graag direct weten, we doen verder geen gender reveal oid!😊

2 jaar geleden

Wij hebben aankomende vrijdag een pretecho voor t geslacht, ik ben dan 15+1. Wij laten het opschrijven & brengen het daarna direct weg naar iemand die een taart maakt (om de verleiding om te gaan spieken te voorkomen). Iemand maakt dan voor ons een kerst taart met de kleur van t geslacht erin & dit onthullen wij samen met familie op 1e kerstdag. 🎄

2 jaar geleden

Wij ook a.s. vrijdag een geslachtsecho, ben dan precies 16 weken. Wij halen die ochtend dan een taartje op en snijden hem samen thuis aan om de kleur te onthullen. Voelde toch iets leuker dan alleen een briefje openvouwen

2 jaar geleden

Ik heb m deze donderdag, ben dan 15w5d. Wij krijgen het daar te horen en gaan gewoon vrienden en familie bellen/appen wat het wordt

2 jaar geleden

Wij hebben hem vanavond met 14+4, ik heb er gewoon slecht van geslapen zo spannend😅

2 jaar geleden

Ik ben 14+1 en heb ‘m vanmiddag! Heb de nub al gezien dus weet eigenlijk al dat het een jongetje wordt. 😂💙

2 jaar geleden

Wij woensdag de echo en zaterdag de gender reveal

2 jaar geleden

Wij hadden hem met 14+3 en op het laatste moment ervoor gekozen het meteen te laten zeggen zodat ze uitleg kon geven en alles kon laten zien 😁

2 jaar geleden

Reactie op Koninginvanhetgezin

Wij hadden hem met 14+3 en op het laatste moment ervoor gekozen het meteen ...
konden ze het goed zien bij dit termijn? ik heb hen vanavond met 14+4 en ben zo bang dat ze het niet kunnen zien

2 jaar geleden

Reactie op savannahbastiaansen

konden ze het goed zien bij dit termijn? ik heb hen vanavond met 14+4 en be ...
Ja eigenlijk ging ze direct naar de onderkant en zei ze :ja, moet het even goed in beeld brengen hoor, dat duurde ongeveer 5 seconden (die duurde vet lang voor mij 🤣) en toen zei ze al yessss its a girl! Ze legde uit dat 4 streepjes vanonder een meisje is. En van de zijkant kreeg ik dit beeld te zien

2 jaar geleden

Vandaag de geslachtsecho gehad samen met een vriendin. Lieve echoscopiste en de kamer werd blauw, was duidelijk te zien dat onze 2e weer een jongen is.💙

2 jaar geleden

Volgende week op vakantie een mini gender reveal voor papa en onze eerste

2 jaar geleden

Wij doen een pretecho met 14+4, we horen het dan direct en doen verder geen reveal of iets dergelijks

2 jaar geleden

Gisteren met 13+5 geslachtsbepaling gedaan en gelijk laten zeggen. Afgelopen donderdag was er met de 13 weken echo al een vermoeden uitgesproken en gisteren werd het zelfde gezegd. Kans lijkt me klein dat het dan toch het andere lijkt te zijn.

2 jaar geleden

Wij hebben vrijdag met 15+1 een geslachtsecho. Eigenlijk weet ik het al, dus ik wil het gelijk weten. Voor onze ouders en broer/zus doen we kleine onthulling met rookbommetje Bij onze eerste met alle familie gedaan, nu wat kleiner 🥰

2 jaar geleden

Ik wacht tot de 20-wekenecho. Ik wil dat ze het geslacht zeker weten, voordat ze het vertellen en ik wil niet extra betalen voor een extra echo.

2 jaar geleden

Met 14+2 laten doen 💙 wilde het gelijk weten. Daarna confettiballon door m'n dochter van 4 laten doorprikken met m'n ouders erbij. Met kerst geef ik de fam een kraskaart zodat zij het ook weten, daarna zet ik het gewoon online voor de rest

2 jaar geleden

Wij gaan met 16+5 een pretecho doen voor de geslachtsbepaling. Paar daagjes erna vliegen wij naar Spanje, waar mijn partner vandaan komt, om daar samen met familie een gender reveal te houden (en oud&nieuw te vieren). Wij wonen gewoon in Nederland dus wilden we deze “first” graag met hun delen zodat ze het toch nog een beetje van dichtbij beleven 😊 Wij moeten dus een paar daagjes wachten dus ik hoop dat we het volhouden om de enveloppe dicht te laten 😂

2 jaar geleden

Reactie op savannahbastiaansen

Wij hebben hem vanavond met 14+4, ik heb er gewoon slecht van geslapen zo s ...
En wat wordt het?😊