17 Reacties
2 weken geleden
Mijn zoontje heeft droge huid en gevoelig voor eczeem. Wij gebruiken koelzalf. Kan je bij de apotheek kopen.
2 weken geleden
Ik heb de baby olie van weleda en een cr猫me van weleda, doe normaal altijd baby olie maar nu met de kou kreeg die ook schrale wangetjes dus in de winter die cr猫me en k merk dat het nu al minder word!
2 weken geleden
Weleda Baby Calendula Gezichtscr猫me | Kruidvat https://share.google/3q6FA2XBua7N4srtY
Ik heb deze, vind hem erg fijn!
2 weken geleden
Mijn dochtertje heeft ook zodra de kou begint erg rode droge en soms tot beschadigd toe wangetjes. Ik had alles geprobeerd maar ben uitgekomen op eucerin aquaphor. Ik zag na twee dagen direct verbetering, zit ook geen parfum of iets in.
2 weken geleden
Wij hebben een zoontje met een gevoelige huid en eczeem (gelukkig onder controle 馃檹馃徏) en wij zijn erg blij met pure shea butter.
2 weken geleden
Reactie op KrachtigeFakkel143301
Wij hebben een zoontje met een gevoelige huid en eczeem (gelukkig onder con ...
De mijne heeft ook eczeem
alleen in het gezichtje die van jou ook?
vorige week
Reactie op larissave22
De mijne heeft ook eczeem
alleen in het gezichtje die van jou ook?
Nu vooral in het gezichtje, helemaal nu het wat kouder is.
Maar eerst zat het over bijna zijn hele lichaampje. Nu hier en daar af en toe een plekje. En sinds we shea butter gebruiken is zijn huidje zelfs rustiger dan toen we cetomacrogol met vaseline van de huisarts kregen.
4 dagen geleden
Wij smeren onze meid haar gezichtje in met cetomacrogol, kun je ook nog gratis van de apotheek krijgen als de huisarts het voorschrijft 馃槉 Onze meid is wel gevoelig voor eczeem