15 Reacties

vorige week

Ja zeker hoor de baby's op mijn werk klimmen er ook al op. Ik heb hem ook sinds hij 10 maanden is

vorige week

Wij hebben ook zoiets, ze klimt er de hele tijd op. Wel heel eng soms馃槀

vorige week

Reactie op Sanne1806

Wij hebben ook zoiets, ze klimt er de hele tijd op. Wel heel eng soms馃槀
Haha dat lijkt mij dus ook! Maar wel aan te raden?

vorige week

Wij hebben deze ook al een tijdje. Hij gaat hier dagelijks van de glijbaan en begint nu ook te klimmen. Het is niet dat ie al overstapt ofzo haha maar het is hartstikke leuk voor 1,5 jaar hoor

vorige week

Ja zeker aan te raden! Wij hebben zo eentje. Die driehoek vind ik nog best spannend, staat opgeborgen nog. Maar deze ronde is echt perfect!! Klimt er de hele dag op

vorige week

Wij hadden die al vanaf 10 maanden staan. Nu even tijdelijk weggehaald voor de afwisseling maar het is top!

vorige week

Reactie op acilia

Haha dat lijkt mij dus ook! Maar wel aan te raden?
Jahoor! Ze vindt het wel hartstikke leuk!!

vorige week

Reactie op Tiffany-

Ja zeker aan te raden! Wij hebben zo eentje. Die driehoek vind ik nog best ...
ah top! Ga er een met ronde bestellen. Dat ziet er inderdaad minder spannend uit
Wij hebben ook zoiets, wordt hier elke dag meegespeeld! Wij hebben zo'n ronde boog met glijbaan

4 dagen geleden

Reactie op Tiffany-

Ja zeker aan te raden! Wij hebben zo eentje. Die driehoek vind ik nog best ...
Mag ik vragen van waar je deze hebt

4 dagen geleden

Reactie op Rummi

Mag ik vragen van waar je deze hebt
https://www.bol.com/nl/nl/p/houten-pikler-klimset-klimrek-triclimb-met-glijbaan/9300000156275569/?cid=1764756626169-2646990258421&bltgh=ff9b0820-e2f2-4a7d-ba42-231d08da1039.ProductList_Middle.10.ProductTitle Deze hebben wij Van Maxx kidz op bol.com Heeft ie gekregen voor z'n verjaardag van opa! Echt een succes en staat er al een half jaar, speelt er elke dag mee

4 dagen geleden

Hahah super snel je reactie! Dankjee鉂わ笍 ik zag dit maar wist niet dat je dat klim gedeelte kon draaien en kon omtoveren in een glijbaan馃槼 super tof ga het meteen bestellen

4 dagen geleden

Onze dochter wilt ook op alles klimmen. Hebben dit ding voor haar eerste verjaardag gekocht maar ze doet er helemaal niks mee 馃槄 ze klimt veel liever op de tafel

4 dagen geleden

Wij hebben een kubus met een klimplank/glijbaan voor de 1e verjaardag van onze dochter gekocht. Zij vindt het helemaal geweldig en speelt hier dagelijks mee sinds hij er staat. Inmiddels is ze 1,5 jaar en vindt ze hem nog even leuk! Wij zijn voor een kubus gegaan in plaats van zo鈥檔 driehoek rek, omdat we vriendin met oudere kinderen zei dat ze daar langer mee spelen doordat ze ook hutten kunnen bouwen met de kubus. Het neemt alleen wat meer ruimte in dan zo鈥檔 driehoek omdat je de kubus niet kan inklappen.

4 dagen geleden

Ja, wij hebben deze en top! Voordeel is ook dat je m kan opklappen en dan voor twee weekjes kan opbergen als hij er voor even klaar mee is. En dan speelt hij er daarna weer enthousiast mee zodra we het weer tevoorschijn halen