8 Reacties

één dag geleden

Volgens mij is naar buiten kijken niet goed voor de heupen. Wij hebben en tule free to grow via vinted. 30 euro.

één dag geleden

Wij hebben de ergobaby embrace, die is qua vooruit dragen wel een van de betere qua houding. Is niet super duur, maar op Vinted regelmatig echt goedkoop (zelf voor 25 euro daar gekocht)

één dag geleden

Reactie op nautic

Volgens mij is naar buiten kijken niet goed voor de heupen. Wij hebben en t ...
Ik denk ook niet dat we hem hele lange tijden zullen dragen vooruit, maar we gaan naar Thailand (incl Bangkok), dus af en toe handen vrij is fijn voor mij en wil t ook interessant houden voor hem. We zullen halve dagdelen buiten zijn rekening houdend met slaaptijden

één dag geleden

Reactie op Eddie

Ik denk ook niet dat we hem hele lange tijden zullen dragen vooruit, maar w ...
Wij hebben de Tula Explore en onze baby kijkt in principe ook lekker rond als hij naar mij gericht is. Hij kijkt dan wat opzij/over je schouder maar dat vindt hij ook interessant zat. Naar voren hoeft dus geen must te zijn m.i.!

één dag geleden

Babybjörn heeft fijne!

één dag geleden

Op deze manier is niet ergonomisch, je kan dan beter kijken naar een draagzak waarmee je je kindje op jouw rug kan dragen.

één dag geleden

Reactie op dkgract46

Wij hebben de Tula Explore en onze baby kijkt in principe ook lekker rond a ...
Wij hebben dezelfde en onze dochter kijkt indd ook gewoon lekker rond terwijl ze naar mij gericht zit :)

één dag geleden

Reactie op DV-2

Op deze manier is niet ergonomisch, je kan dan beter kijken naar een draagz ...
Klopt. Ik ben een tijd terug op reis geweest met mijn dochter van toen 8 maanden. In een tula op de rug veel gedragen, dit wat ideaal. Ik vind rond deze tijd het ook wel zwaar worden om op de buik te dragen, maar op de rug tot 2,5 jaar goed te doen.