21 Reacties

3 weken geleden

Ik begin: We lagen in bed met z’n drieĆ«n. Ons zoontje wees naar papa, gebaarde melk en zei ā€˜nee’!

3 weken geleden

Die van mij roept ā€œneeee!ā€ als m’n partner m’n borsten aanraakt 🤣

3 weken geleden

De mijne zei laatst een keer tegen mij, toen ik wat zei.... Ben jij gek? Moest zo lachen 🤣

3 weken geleden

Als de kleine meid achteruit loopt om bij mij op schoot te ploffen, maak ik altijd een piepend geluid, net als een auto die achteruitrijdt. Vandaag kwam ze weer achteruit op me af, maar dit keer maakte ze zĆ©lf het piepende geluid. šŸ˜‚šŸ„°

3 weken geleden

Het tonen van pasfoto's. Die van papa: 'Pa-paaa!' Die van mama: 'Nee nee' Hmm.....

3 weken geleden

Dreumes in zn slaap: Mama... beer... nee... papa... JA! 🤣🤣

3 weken geleden

Wanneer papa staat te dansen: 'doe normaal papa' Als ik gek doe: 'stop mama stop!' Andere veelgehoorde uitspraken op dit moment: 'heplup help!' 'nee stop op' 'mag dat mama?' 'visie kijken mama?' 'ja tuurlijk'

2 weken geleden

Als mijn dreumes kiekeboe zegt zegt ze: tieteboe

2 weken geleden

Mapa Papa of mama is soms moeilijk uit elkaar te houden, soms zegt ze mapa en als je dsn reageer met papa of mama weet ze weer helemaal wat ze moet zeggen. Wel komisch dat er heel veel woorden goed jn zitten maar dit niet zo goed.

2 weken geleden

Reactie op Rotterdame

Als de kleine meid achteruit loopt om bij mij op schoot te ploffen, maak ik ...
Haha ja bij ons ook op het fietsje... Vooruit vroem, achteruit piep. Als je dan wilt dat ze achteruit naar je toe komt moet je gewoon even gaan piepen en dan komt ze er aan :)

2 weken geleden

Vandaag: 'tuurlijk liefie, is goed' tegen haar zus šŸ˜‚

2 weken geleden

Wat een leuke dingen!! Hier weer iets nieuws: de naam van kiwi en meloen. Hij doet soort van nnnnn en dan twee keer een klikgeluid tussendoor. Nn*nn*nn. Consequent.

2 weken geleden

K riep mn vriend pas (Marcel) en nu noemt mn zoon zn vader Marcel 🤣

2 weken geleden

Reactie op ThomasHa

Mapa Papa of mama is soms moeilijk uit elkaar te houden, soms zegt ze mapa ...
Haha dit is bij ons ook lang zo geweest. Intussen zegt ze papa wel duidelijk, maar mama is nog momenteel mampa šŸ˜‚

2 weken geleden

Onze dochter zat ik een winkelkarretje. De winkelmedewerkster wilde mij wat laten zien op haar mobiel en zo kwam onze dochter tussen mij en de medewerkster in te staan… ze twijfelde geen moment… deed haar handjes omhoog en grabbelde in de oksels van de mevrouw: ā€˜kieliekieliekieliekielie!’ šŸ™ˆ

3 dagen geleden

Ik heb er weer een. Ik zei love you tegen haar toen zei ze fuck you terug🤣

3 dagen geleden

Reactie op larissave22

Ik heb er weer een. Ik zei love you tegen haar toen zei ze fuck you terug🤣 ...
Hahahahaha.🤣

3 dagen geleden

Deze leeftijd is zo leuk he! Ik lig elke dag wel in een scheur om dat kind.🤣 Net, hij wilde zn tanden niet poetsen (stonden onder de douche en hij liep al te clownen). Dus mijn zegt "kom eens hier, zeg es AAAAA" Gaat die lachen en giechelen, eersf achter me staan en af en toe dat hoofd om de hoek met een big Smilde. Vervolgens loopt die achter de douchedeur en doet daar zn mond open "AAAAA". 🤣 Clown, achter glas kan ik er niet bij.🤣 Precies zn bedoeling.🤣

3 dagen geleden

Zingend om 5:30u door de babyfoon 'pannekoek pannekoek, inne onderbroek!' 🫠

2 dagen geleden

Reactie op broertje of zusje24

Zingend om 5:30u door de babyfoon 'pannekoek pannekoek, inne onderbroek!' ļæ½ ...
Vanochtend 'Rrrrrrr staaaaaat paard in gang! Ja ja!' šŸŽ