687 Reacties
2 jaar geleden
Ik heb sinds vandaag last van mijn onderrug, straalt soms uit naar de buitenkant van mijn heup. Ik ben nu 5.1 weken
2 jaar geleden
Ik heb zo nu en dan last van buikkrampjes, zijn er nog meer die hier last van hebben? Vorige week ben ik ook een keer flauw gevallen van de misselijkheid
2 jaar geleden
Sinds vrijdagavond echt non stop misselijk.. niet zo klein beetje ook. Enkele keren overgegeven.. echt even pittig
2 jaar geleden
Ik weet niet hoeveel dpo ik ben maar gisteren en vandaag een lichte positieve test en heel veel krampen, hoofdpijn en rug krampen. Ook is mijn SLE en huid lupus flink actief sinds een lange tijd dus hopelijk is dat een goed teken
2 jaar geleden
Reactie op nvvh
Vanaf 9dpo testte ik positief. Vandaag mijn NOD en veel krampen. Met vlagen ...
Dit jaaaa ik heb echt het gevoel lek te zijn ik kan me dit niet herinneren bij de eerste drie 🤣
2 jaar geleden
Ik heb in rust (zitten / slapen) last van krampen/steken/menstruatie achtige pijn. Baart me ook zorgen, aangezien ik april dit jaar een miskraam heb gehad. Die begon ook met deze klachten.
Verloskundige zegt dat dit juist goed is, lichaam is ruimte aan het maken.
Verder last van oprispingen en wat maagzuur. Avonden vroeg moe.
Ben nu 5 + 4 😊😊
2 jaar geleden
Dit is mijn tweede zwangerschap en ik merkte het meteen aan de pijnlijke borsten. Maar anders dan de vorige moet ik ineens mega veel plassen en heb het ook super koud
2 jaar geleden
Reactie op MK123
Ik ben vandaag ook ineens super duizelig 🥴 heb je al iets gevonden dag wer ...
Even rustig gaan zitten en je proberen te concentreren op je ademhaling. En een bouillon of soepje voor wat extra zout dat scheelt ook.
Ik kwam er vanmorgen op mijn werk achter dat ik een lage bloeddruk heb dus waarschijnlijk komt daar mijn duizeligheid vandaan.
2 jaar geleden
Ik ben al sinds een paar dagen energieloos en lamlendig. Kokhalzen en weinig eetlust maar toch proberen te blijven eten. Krampen nog steeds en af en toe ook meer last van mijn buik bovenin (kan ook niet meer gewoon naar de wc het loopt er uit). Heb dan ook wel Crohn trouwens. En sinds vandaag ook overgeven. Maar ergens blij om want dat kokhalzen werd ik ook moe van 🥹
2 jaar geleden
Ik weet dus niet precies hoeveel weken ik ben (5-8 weken ongeveer waarschijnlijk).. Heb al ruim 6 weken last van erge pijn in mijn onderrug (wordt er snachts echt wakker van) en erg pijnlijke borsten. Mijn huid is heel onrustig en ik merk sinds de positieve test afgelopen zondag dat ik een beetje misselijk kan zijn na het eten.. Verder kortademig en soms wat duizelig.. Verder voel ik me eigenlijk heel goed!
2 jaar geleden
Een tipje voor wie net als ik zo’n last heeft van misselijkheid: Sea Bands
Mijn vriendin en tevens verloskundige adviseerde mij dit en mij bij lijkt het te werken.
2 jaar geleden
Reactie op Smopie2
Ik heb hetzelfde. Vooral eind van de dag en veel krampen, kon er vannacht n ...
Nee, heb vannacht ook uren wakker hiervan gelegen. Het maakt je onzeker. Inderdaad mijn eerste kindje, echter 2e zwangerschap