15 Reacties

21 dagen geleden

Misschien indalen van de baby?

21 dagen geleden

Pff ja! Heb er nu op dit moment ook weer last van. Ben ook 34 weken en 1 dag en heb dit sinds een paar dagen vooral 's avonds.

21 dagen geleden

Bij mij was dit het indalen van de baby! Gaat vaak gepaard met harde buiken en menstrustiekrampen

21 dagen geleden

Klinkt als het indalen inderdaad had ik ook last van en bij mij is ze nu volledig ingeraq

21 dagen geleden

Reactie op LoraineG1991

Klinkt als het indalen inderdaad had ik ook last van en bij mij is ze nu vo ...
Ingedaald

21 dagen geleden

Heb hier vanavond ook echt veel last van, ben nu 33+4 dagen. Vraag me alleen af of het het indalen is want maandag lag hij nog ver boven bij schaambot

21 dagen geleden

Blijven die krampen aanwezig, ook al is de baby al helemaal ingedaald?

21 dagen geleden

Ben morgen 34 weken en heb hier ook hele avond zo een last van! Alleen zat ze nog hoog deze week dus ik vraag het me af

21 dagen geleden

Ik open de app om na te zoeken omdat ik precies hier nu ook last van heb 😅 toevallig dat het bericht bovenaan stond. Ik ben nu 34.3, en dus ook enorme krampen onderin mijn buik.. zal dan waarschijnlijk het indalen zijn zoals ik hier lees

21 dagen geleden

Bij mij al vroeg ingedaald, maar kunnen ook oefenweeen zijn. Ben vrijdag 36 weken en de ochtend na zware krampen mijn slijmprop verloren. Zo spannend en onzeker

21 dagen geleden

34+3 en ook al twee weken af en aan last van. Soms in de nacht en vaak overdag ook. Geen idee of het indalen is eigenlijk

21 dagen geleden

Hier 33+4 en gisternacht de hele nacht weeën gehad. Dus sochtends dacht ik die zal wel ingedaald zijn. Mn buik was precies hetzelfde. De verloskundige zei vandaag ook. Ze zit nog hoog hoor. Indalingsweeen blijken dus ook te kunnen zonder echt resultaat... dusss. Hahaha weer wat geleerd. Ik had wel eindelijk wat aan mn zwangerschapscursus van drie jaar geleden;) want ik moest ze echt wegpuffen

17 dagen geleden

Reactie op Hbj2303

Bij mij al vroeg ingedaald, maar kunnen ook oefenweeen zijn. Ben vrijdag 36 ...
Hoe is het nu met je? Ben benieuwd of je al bevallen bent..

16 dagen geleden

Had vanavond hevige menstruatie kramp onderbuik tegelijk met onderrug en tegelijk met bovenbenen .. het hield best lang aan halfuurtje ongeveer gelukkig trok het weg na een massage met mentholzalf

16 dagen geleden

Reactie op yessenia

Had vanavond hevige menstruatie kramp onderbuik tegelijk met onderrug en te ...
Dacht even dat ik weeen kreeg