We hebben een lading Etos Woezel Pip luiers maat 3 midi gekocht. Voor zoontje van 8 weken, +/- 6 kg
Maar ze werken niet? Wat doen we verkeerd? De poep zit op zijn rug en zijn kleding zit onder. Vandaag al twee keer. Kleding gelijk in de was. Het lijkt wel alsof alles gewoon omhoog spuit.
En de urine lekte er vanochtend langs.
Ik heb dus al drie keer zijn kleding moeten verschonen en wassen.
Dat kan toch niet kloppen als men zo tevreden is over deze luiers en wat ze claimen te doen?
Moeten we ze anders aan doen oid?
Anders gaan we straks naar de AH racen om pampers te halen. Maar die zijn zo duur.
Oh herkenbaar🤦🏼♀️ dacht dat het aan ons lag maar niet dus… wij gebruiken pampers (maat 1 wel)
Er zijn veel acties met pampers dus ik zou het ff goed in de gate houden. Onze plus had laatst 3+2 gratis en vorige week 1+1
Ik heb kruidvat luiers deze zijn ook neit duur en heel vaak in de aanbieding.
Heb wel eens zo'n gratis pal Luiers van de etos gehad maar vindt ze niet fijn. Heb het idee dat ze breder zijn waardoor er ruimte zit op bepaalde plekken en dus meer lekkages
Ik heb een paar etos luiers in een luiertaart gehad en was er ook echt niet tevreden over. Lekte hier constant ook alles langs. Een ochtend werd ze zelfs wakker met de luier half uit 😅
Bij ons ook. Maat 2 luiers. Had deze gekregen in een of ander pakket. Hebben ze weggegooid.. alles zat steeds helemaal onder en krijg de vlekken bijna niet uit zijn rompers. Vreselijke luiers.
Ik zou ook Kruidvat aanraden, zit wat meer rek in en heeft een dubbel randje boven aan de achterkant wat helpt poep tegen te houden. Net zoals veel andere hier al zeggen, zelfde negatieve ervaring met Etos luiers. Dus ligt niet aan jullie!
Het bovenste randje omslaan naar binnen, dan kan de poep er in ieder geval niet aan de bovenkant uit, zo kan je ze misschien nog opmaken en daarna een ander merk kopen.
Ik gebruik trouwens ook wel eens etos merk en nooit lekkages hier.
Als je echt lekproof wil dan moet je wasbare luiers gebruiken. Bij onze oudste ook wel lekkage gehad met wegwerp, vooral vanaf maat 3 omdat daar geen poepvanger meer achterin zit. Toen overgestapt naar wasbaar en nooit meer poep onder de luier vandaan gehad. Ook met de poepexplosies van onze jongste blijft het netjes binnen de luier.
Ook met pampers kan dit gebeuren. Zou inderdaad de dichte pakken terug proberen te brengen en die van kruidvat halen. Indd randje omslaan helpt ook goed mits je de luier goed strak aan doet.
Onze kdv gebruikt blijkbaar ook kruidvat luiers, we gebruiken zelf pampers omdat die wel fijn zijn. Maar er zit denk ik weinig tot geen verschil met kruidvat luiers.