30 Reacties

vorig jaar

Hii volgens mij zijn luiers nu in de aanbieding bij de kruidvat misschien kan je daar ook even kijken als dat in de buurt is

vorig jaar

Oh herkenbaar🤦🏼‍♀️ dacht dat het aan ons lag maar niet dus… wij gebruiken pampers (maat 1 wel) Er zijn veel acties met pampers dus ik zou het ff goed in de gate houden. Onze plus had laatst 3+2 gratis en vorige week 1+1

vorig jaar

Ik heb kruidvat luiers deze zijn ook neit duur en heel vaak in de aanbieding. Heb wel eens zo'n gratis pal Luiers van de etos gehad maar vindt ze niet fijn. Heb het idee dat ze breder zijn waardoor er ruimte zit op bepaalde plekken en dus meer lekkages

vorig jaar

Ik vind ze ook niet fijn. Toch een stuk dunner ofzo

vorig jaar

Ik heb een paar etos luiers in een luiertaart gehad en was er ook echt niet tevreden over. Lekte hier constant ook alles langs. Een ochtend werd ze zelfs wakker met de luier half uit 😅

vorig jaar

Bij ons ook. Maat 2 luiers. Had deze gekregen in een of ander pakket. Hebben ze weggegooid.. alles zat steeds helemaal onder en krijg de vlekken bijna niet uit zijn rompers. Vreselijke luiers.

vorig jaar

Ik zou ook Kruidvat aanraden, zit wat meer rek in en heeft een dubbel randje boven aan de achterkant wat helpt poep tegen te houden. Net zoals veel andere hier al zeggen, zelfde negatieve ervaring met Etos luiers. Dus ligt niet aan jullie!

vorig jaar

Het bovenste randje omslaan naar binnen, dan kan de poep er in ieder geval niet aan de bovenkant uit, zo kan je ze misschien nog opmaken en daarna een ander merk kopen. Ik gebruik trouwens ook wel eens etos merk en nooit lekkages hier.

vorig jaar

Ik zou pampers aanraden. Bij nettorama 2 pakken voor 11 euro, dus een heel goede prijs vind ik.

vorig jaar

Bij mijn zoontje lekte ze ook vaak maar kruidvat niet. Nu bij mijn dochter zit etos beter. Soms past de vorm gewoon niet bij jouw kindje 🤷‍♀️

vorig jaar

Wat jammer! Onze zoon draagt wel enkel de Etos luiers, werkt super.. apart dat er zo’n verschil in zit

vorig jaar

Pampers, redden je van doorlekluiers. Etos had mijn zusje ook slechte ervaring mee en ik met de Kruidvat luiers. Zo heeft ieder zijn eigen ervaring

vorig jaar

Dichte pakken terug brengen en die van kruitvat nemen 😉 werken hier prima!

vorig jaar

Etos luiers zijn slecht. Ze passen niet en lekker door. Had ze bij mijn oudste dochter geprobeerd maar echt ontevreden over.

vorig jaar

Hier ook Etos pakken lekt ook continu door , zelf als ik vaker verschoon

vorig jaar

Bij ons geen problemen met de Etos luiers! Ik gebruik voor de nacht wel 1 van pampers

vorig jaar

Als je echt lekproof wil dan moet je wasbare luiers gebruiken. Bij onze oudste ook wel lekkage gehad met wegwerp, vooral vanaf maat 3 omdat daar geen poepvanger meer achterin zit. Toen overgestapt naar wasbaar en nooit meer poep onder de luier vandaan gehad. Ook met de poepexplosies van onze jongste blijft het netjes binnen de luier.

vorig jaar

Ook met pampers kan dit gebeuren. Zou inderdaad de dichte pakken terug proberen te brengen en die van kruidvat halen. Indd randje omslaan helpt ook goed mits je de luier goed strak aan doet. Onze kdv gebruikt blijkbaar ook kruidvat luiers, we gebruiken zelf pampers omdat die wel fijn zijn. Maar er zit denk ik weinig tot geen verschil met kruidvat luiers.

vorig jaar

Ik had dit ook met de etos luiers, veelste groot om zijn middel

vorig jaar

Hier een moeder van 5 jongens en 1 meid. Ik moet zeggen dat het met jongens soms echt zoeken is welke luier nou echt goed zit.