6 Reacties

vorig jaar
Ik had een behoorlijke hematoom in het begin van mijn zwangerschap ( zagen we met de 6weken echo) maar de keer daarna was die al bijna helemaal weg, nu is hij volledig weg en ben ik 15+2 weken zwanger, is natuurlijk niet in een later stadium zoals bij jou maar denk dat het niet perse kwaad kan! Maar als je het niet vertrouwd zou je altijd de verloskundige kunnen bellen hé ♡

vorig jaar
Reactie op JFJL
Dankjewel voor je reactie! Ja dat dacht ik idd ook maar omdat het achter mi ...
Ja snap ik! Gewoon even bellen! Daar zijn ze tenslotte voor♡

vorig jaar
Ik snap je zorgen wel bij een hematoom.
Bij mij is het bij de vorige zwangerschap mis gegaan met 10w toen ik een hematoom had.
Maar wel positief dat ze blijkbaar niet de noodzaak voelen dat nu te controleren.
Ik begreep dat hij best vaak weg kan gaan.
Maar ik snap je zorgen!
Ik zou gewoon je vragen en zorgen bespreken met de vk.
Hopelijk weet je snel of hij geslonken is.
Fijne zwangerschap!♡

vorig jaar
Ik heb ook een hematoom. Bij 12 weken kreeg ik opeens in het weekend een enorm grote bloeding. Bij de spoed toen hartje geluisterd, de dagen erna echt aangedrongen voor een echo en daar zagen ze een hematoom van 4-5 cm. Verloskundigen deden er ook vrij luchtig over en gaven advies om rustig aan te doen, niet tillen e.d. Aangezien ik vrij weinig informatie van hun kreeg over hoe het nu verder gaat en ik continu bloedingen had (wat niet goed is voor de baby) heb ik gevraagd voor naar de gynaecoloog te gaan. Nu sta ik daar onder controle en moest ik stoppen met werken om zoveel mogelijk rust te houden zodat hematoom hopelijk door het lichaam zelf wordt opgenomen. Als je het zelf niet vertrouwd, gewoon bellen naar je verloskundig en zeggen dat het je zorgen geeft, je kan ze altijd bellen daar zijn ze voor! Succes X