1162 Reacties
2 jaar geleden
Kan iemand mij helpen met de nub theorie?? 11 weken en 5 dagen!

Dit is echt nog wel te vroeg. Het is echt pas betrouwbaar vanaf minimaal 12 weken en eigenlijk nog liever richting de 13 weken.
Ook is het wel slecht te zien door hoe je de foto hebt gemaakt
2 jaar geleden
12+1, weet niet of de echo duidelijk genoeg is we kregen alleen deze mee vandaag! Kan iemand hier al wat uithalen toevallig? 🙈

2 jaar geleden
Reactie op tessa1211
jongen of meisje??

Op je profiel staat 11 weken? Dan is het nog te vroeg en jan de nub nog omhoog gaan staan
2 jaar geleden
Reactie op Amber1701
Iemand een idee? 13w 4 dagen 😳

Heb je nog meer foto’s? Volgens mij is de nub niet te zien op deze echo
2 jaar geleden
Reactie op Bruin21
Iemand hier een idee? 💖💙

Hoe ver ben je hier? Lijkt nog niet 12 weken?
2 jaar geleden
Reactie op tessa1211
jongen of meisje??

Meisje. Bij mij wordt ook meisje geschat door de nub expert bij de verloskundige 😇

2 jaar geleden
Reactie op Karina85
11 weken is wel echt heel vroeg en kan de nub nog heel goed veranderen. Zov ...
Ik ben waarschijnlijk geen 11 weken zei de verloskundige 😉 want kon niet goed meten en kwam tussen 11+3 en 12 weken uit. Ik zei ook dat bij mij een meisje geschat word aan wat er nu te zien is. 😇
2 jaar geleden
Reactie op NathalieN89
Ik ben waarschijnlijk geen 11 weken zei de verloskundige 😉 want kon niet ...
Dat het geschat wordt op basis van wat er nu gezien wordt is denk ik een logische conclusie. Echter is de termijn nog echt te vroeg, ook voor tussen de 11.3 en 12w. Ik zeg het alleen om latere mogelijke teleurstellingen te voorkomen. Alle nubs zijn op dit termijn nog een meisje.
2 jaar geleden
Ik lees nu overigens toevallig net in de geboortegroep maand mei (daar lees ik ook mee want ben 31 mei uitgerekend) dat de verloskundige bij haar een voorspelling had gedaan voor een meisje met 13 weken. Inmiddels is het een jongetje. Bewijst maar weer dat je niet te vroeg conclusies moet trekken, anders kan het echt even schakelen zijn.