46 Reacties
2 jaar geleden
Al tips over de zorgverzekering ?
Wat te kiezen. Hulp gevraagd van bestaande moeders.
2 jaar geleden
Met de aanvullende verzekering ‘Extra’ heb je een completer pakket (100% eigen bijdrage ziekenhuisbevalling en kraamzorg). Daarnaast meer fysiotherapiebehandelingen (12). Ook zit daar een tandartsverzekering bij (75%, max. €500,-) voor €185,25. Iets meer dan €173,- maar wel een completer pakket!
2 jaar geleden
Wat is uiteindelijk goedkoper? Geen aanvullende verzekering en zelf alles betalen of wel verzekeren? Heeft iemand een tip?
2 jaar geleden
Reactie op ZachtaardigePinguin
Wat is uiteindelijk goedkoper? Geen aanvullende verzekering en zelf alles b ...
Ligt aan je situatie, ik heb tot nu toe bijv thuisbevallingen gehad. En bij mijn laatste hoefde ik alleen bloedtesten en een deel kraamhulp te betalen+kreeg een gratis kraampakket van de friesland. Ik betaal zo'n 130 in de maand. Maarja als je zelf kiest voor het ziekenhuis of een andere plek om te bevallen kun je beter aanvullend gaan verzekeren. Bij een mesische reden word het ziekenhuis sowieso vergoed door je zorgverzekering.❤️succes
2 jaar geleden
Reactie op Babymama94
Ligt aan je situatie, ik heb tot nu toe bijv thuisbevallingen gehad. En bij ...
Medische*😅
2 jaar geleden
Reactie op ZachtaardigePinguin
Wat is uiteindelijk goedkoper? Geen aanvullende verzekering en zelf alles b ...
Ik heb gisteren gerekend met onder andere eigen bijdrages (ziekenhuis/ kraamzorg). Dan is aanvullend verzekeren voordeliger (CZ 151,90). Daarbij krijg je ook een aantal cursussen (zoals ZwangerFit) deels vergoed waarvan ik weet dat ik er gebruik van wil maken.
2 jaar geleden
Welk bedrag aan zorgpremie is ongeveer normaal?
Welke maandbedragen betalen jullie voor je verzekering ivm de zwangerschap?
2 jaar geleden
Reactie op xoxolvh
Iemand enig idee waar je kunt verzekeren voor een gekozen ZH bevalling. Ik ...
Ik heb me net omgezet naar OHRA via independer. Je kan dan aangeven wat je vergoed wil hebben en zij zoeken de juiste verzekering die daaraan voldoet. Ik betaal volgend jaar 184 euro voor vergoede kraamzorg, bevalling ziekenhuis, 9 fysio en extra tandvergoeding
2 jaar geleden
Reactie op mukkieb
Hi meiden,
Ik ben dit jaar gegaan voor CZ!
Gewoon een basis verzekering m ...
Hi! Welke aanvullende verzekering heb je genomen? En wordt hierbij ook de eigen bijdrage voor de kraamzorg vergoed?
2 jaar geleden
Weet iemand tot hoelang die korting van 24 baby geldt? Ik kom toch goedkoopste uit op Nationale nederlanden met deze kortingscode!