46 Reacties

2 jaar geleden

Al tips over de zorgverzekering ? Wat te kiezen. Hulp gevraagd van bestaande moeders.

2 jaar geleden

Met de aanvullende verzekering ‘Extra’ heb je een completer pakket (100% eigen bijdrage ziekenhuisbevalling en kraamzorg). Daarnaast meer fysiotherapiebehandelingen (12). Ook zit daar een tandartsverzekering bij (75%, max. €500,-) voor €185,25. Iets meer dan €173,- maar wel een completer pakket!

2 jaar geleden

Reactie op Thysia

Met de aanvullende verzekering ‘Extra’ heb je een completer pakket (100% ei ...
Het betreft zorgverzekering ‘ZEKUR’

2 jaar geleden

Wat is uiteindelijk goedkoper? Geen aanvullende verzekering en zelf alles betalen of wel verzekeren? Heeft iemand een tip?

2 jaar geleden

Reactie op ZachtaardigePinguin

Wat is uiteindelijk goedkoper? Geen aanvullende verzekering en zelf alles b ...
Ligt aan je situatie, ik heb tot nu toe bijv thuisbevallingen gehad. En bij mijn laatste hoefde ik alleen bloedtesten en een deel kraamhulp te betalen+kreeg een gratis kraampakket van de friesland. Ik betaal zo'n 130 in de maand. Maarja als je zelf kiest voor het ziekenhuis of een andere plek om te bevallen kun je beter aanvullend gaan verzekeren. Bij een mesische reden word het ziekenhuis sowieso vergoed door je zorgverzekering.❤️succes

2 jaar geleden

Reactie op Babymama94

Ligt aan je situatie, ik heb tot nu toe bijv thuisbevallingen gehad. En bij ...
Medische*😅

2 jaar geleden

Iemand toevallig ook nog tips voor een aanstaande tweelingmoeder? 😇

2 jaar geleden

Ah lastige keus die verzekering. Ook echt geen puf om je in al het aanbod te verdiepen...

2 jaar geleden

Ik kan alleen maar zorgvrij kiezen, er staan geen andere opties zoals zorgvrij extra of compleet? Ik klik dan op de link hier in de topic.

2 jaar geleden

Hi meiden, Ik ben dit jaar gegaan voor CZ! Gewoon een basis verzekering met een standaard eigen risico. Wel aanvullend Kraamzorg erbij genomen en krijg een kraampakket toegestuurd. Zit op €151,00. Xx, succes met zoeken! Het is echt lastig!

2 jaar geleden

Reactie op ZachtaardigePinguin

Wat is uiteindelijk goedkoper? Geen aanvullende verzekering en zelf alles b ...
Ik heb gisteren gerekend met onder andere eigen bijdrages (ziekenhuis/ kraamzorg). Dan is aanvullend verzekeren voordeliger (CZ 151,90). Daarbij krijg je ook een aantal cursussen (zoals ZwangerFit) deels vergoed waarvan ik weet dat ik er gebruik van wil maken.

2 jaar geleden

Welk bedrag aan zorgpremie is ongeveer normaal? Welke maandbedragen betalen jullie voor je verzekering ivm de zwangerschap?

2 jaar geleden

Iemand enig idee waar je kunt verzekeren voor een gekozen ZH bevalling. Ik snap er niets van😂 ben nu verzekerd bij de Friesland en als ik daar uitgebreider ga verzekeren zit ik al op €180,- p.m. beetje overdreven..

2 jaar geleden

Reactie op xoxolvh

Iemand enig idee waar je kunt verzekeren voor een gekozen ZH bevalling. Ik ...
Ik heb me net omgezet naar OHRA via independer. Je kan dan aangeven wat je vergoed wil hebben en zij zoeken de juiste verzekering die daaraan voldoet. Ik betaal volgend jaar 184 euro voor vergoede kraamzorg, bevalling ziekenhuis, 9 fysio en extra tandvergoeding

2 jaar geleden

Reactie op Mdj96x

Ik heb me net omgezet naar OHRA via independer. Je kan dan aangeven wat je ...
Zit daar volledige vergoeding voor een niet medische ZH bevalling bij in?

2 jaar geleden

Reactie op xoxolvh

Zit daar volledige vergoeding voor een niet medische ZH bevalling bij in?
Ja tot 250 euro volgens mij, ik zou het even via independer invullen dan zie je de uitslagen duidelijk!

2 jaar geleden

Tip let erop dat de eigen bijdrage kraamzorg wordt vergoed!

2 jaar geleden

Reactie op mukkieb

Hi meiden, Ik ben dit jaar gegaan voor CZ! Gewoon een basis verzekering m ...
Hi! Welke aanvullende verzekering heb je genomen? En wordt hierbij ook de eigen bijdrage voor de kraamzorg vergoed?

2 jaar geleden

Reactie op Mdj96x

Ja tot 250 euro volgens mij, ik zou het even via independer invullen dan zi ...
Vond independer super onduidelijk hahahah. Misschien weet mijn VK wel een.

2 jaar geleden

Weet iemand tot hoelang die korting van 24 baby geldt? Ik kom toch goedkoopste uit op Nationale nederlanden met deze kortingscode!