9 Reacties

2 jaar geleden

Hoi, ik ben zwanger van de 1e en heb hier ook een beetje last van. Merk het tijdens mijn werkzaamheden in de zorg vooral.

2 jaar geleden

Ik ben 6 weken en heb sinds gisteren ook erg last van bandenpijn. Zie het maar als een goed iets, maar prettig is anders😅

2 jaar geleden

Ja ik ook 😔 ook tweede zwangerschap. En ik doe ook nog een werk waar ik 7/8 u per dag sta. Laatst zelfs moeite met lopen. Advies minder lange dagen te werken… vandaag nog 1 lange dag doorkomen en hopelijk vanaf volgende week iets kortere. Luister goed naar je lichaam 😘

2 jaar geleden

Hier 6.2 weken, en hier verschilt het echt per dag. 2 dagen geleden had ik de hele dag zo'n last, het was amper te doen. Maar nu al bijna 2 dagen rustig, om maar zo te zeggen.

2 jaar geleden

Ik heb het ook. Niet dagelijks maar als het eenmaal begint dan heb ik er de hele dag last van. Hier een kleine van bijna 2 dus soms geen optie om niks te doen. Gelukkig heb ik nog zittend werk 🫣

2 jaar geleden

Reactie op Sarah_1

Ja ik ook 😔 ook tweede zwangerschap. En ik doe ook nog een werk waar ik 7/ ...
ja ik dus ook, in de ouderenzorg..

2 jaar geleden

Ik ben ook 8 welen zwanger en heb ook erge buikpijn waarvan ik denk bandenpijn… ook tweede zwangerschap. Ik vind ook al dat je mn buikje meer ziet dan bij de eerste… pfff dat belooft wat

2 jaar geleden

Dag dames, ik dacht de afgelopen weken ook dat ik bandenpijn had.. ik kan het eigenlijk niet plaatsen. Hoe voelt dat? Ik ben nu 7 weken zwanger en ik voel heftige krampen in mijn onderbuik, rugpijn, tot huilen aan toe. De vk dacht dat het een blaasontsteking was, maar dat is uitgesloten. Iemand tips? 🥺

2 jaar geleden

Vorige zwangerschap met 25 weken 50% ziektewet en 30 weken 100%. Ik had heel erg last van mijn bilspier met uitstraling naar rug en bovenbeen. Helaas na een wandeling 20 minuutjes heen en terug naar de kinderboerderij voel ik weer mijn bilspier 😭 Ik hoop zo erg dat het niet blijvend is.