11 Reacties
12 uur geleden
Onze zoon van 18 maand is laatste tijd ook vroeger wakker. (Tussen 05.15 en 05.45 uur)
Zijn dutjes variëren van 1,5 tot 2,5 uur. Op internet lees ik dat dat best normale tijden zijn...
12 uur geleden
Reactie op MichelleWolters
Onze zoon van 18 maand is laatste tijd ook vroeger wakker. (Tussen 05.15 en ...
Dankjewel voor je reactie! Fijn om te horen. Ik heb het gevraagd aan chatgpt en daarin lees ik dat ik het naar 1,5 uur zou moeten brengen. Maar dat gevoel heb ik zelf niet echt….
12 uur geleden
Ik zou hem zeker niet wakker maken. Want inderdaad. Goed slapen, doet goed slapen. Ons zoontje van dezelfde leeftijd werd de afgelopen weken ook ruim voor 7 uur wakker. Ik gaf hem dan alvast zijn flesje en daarna wilde hij gelukkig wel weer lekker verder slapen. Sinds 3 nachtjes slaapt hij weer tot tenminste half 8, terwijl we niks hebben veranderd. Het zal wel weer zo'n fase zijn geweest.
12 uur geleden
PS: Ik raadpleeg Chatgpt ook weleens. Laatst nog. Toen was het zo'n hels nachtje dat hij na 1 uurtje slaap vervolgens tot 4 uur wakker was. Hij moest toen om 8 uur weer naar opvang worden gebracht. Daar heeft hij toen 2 keer meegedut met de kleintjes, waarvan het laatste dutje tot half 5. Chatgpt adviseerde om hem op de normale tijd weer op bed te leggen. Ik geloofde daar niet in, maar warempel... Hij sliep en goed ook. Dus soms is het advies wel zinnig. Maar eerder wakker maken is echt een dikke nooo. Dat heb ik ook weleens geprobeerd. Geen succes.
10 uur geleden
Zou het ook niet inkorten! Klinkt echt als een slaapregressie oid.
Hier slaapt ie ongeveer vanaf 20:00 tot 7:30 (dan haal ik hem altijd uit bed sinds de geboorte al, soms hoor ik hem al heel even kletsen soms word ie wakker als ik de deur open doe) en dan smiddags slaapt ie vanaf half 1 tot half 3, uiterlijk 3 uur.
Hebben laatst ook een paar dagen gehad dat ie rond 2 al wakker werd