4 Reacties

vorig jaar

Hier ook hetzelfde... wij hebben de "4moms" zo een schommelstoel en onze kleine vind het ook geweldig, vaak slaapt hij makkelijk hierin en als ik hem eruit haal om in zijn bed te zetten wordt hij weer wakker dus ik laat hem vaak doorslapen in zijn schommelstoel 2/3 uurtjes maar de dag door zit hij weer een paar keer erop met half uur bijv.

vorig jaar

Bij een lange rit in de maxicosi wordt max 2 uur aangeraden dus een goed slaapje van 1,5 tot 2u moet kunnen https://www.zwangerenportaal.nl/tips-autovakantie-met-je-baby-of-kind-slapen-voeding-vermaak

vorig jaar

Ik zou gewoon hetzelfde advies als voor de maxi cosi aanhouden.

vorig jaar

Bij mn eerste zoontje was t het zelfde.. magisch ding.. als hij sliep erin zette ik hem heel voorzichtig in de laagste stand, dat is bijna ligstand en is de druk van de heupen. Hij heeft er heel wat uur slapend en wippen in doorgebracht tot ruim 3jaar. Zelfs er een versleten van de 3 die hij had馃槀 ja 3 zo magisch waren ze hier, konden niet zonder. 1 bij oma/opa, 1 beneden en 1 boven. Nu voor zoontje 2 ook weer een "magisch" ding. Geniet er echt in. Sinds van de week het babybjorn speeltje gekocht die je er op kan klikken en dat is ook een groot succes! Hij is dit weekend 10 weken. De transport tas van babybjorn ervoor is ook een aanrader. Dat ding gaat overal mee heen en op vakantie 馃グ馃┑