41 Reacties
3 dagen geleden
Reactie op Mistika20
Ik heb dat ook heel erg. Dat blijven hangen in het negatieve. Maar dan denk ...
Ik heb ook het idee dat m’n wereld zo klein is, dus dat dingen zo groot worden. Ik heb veel te veel tijd om na te denken over alles… eigenlijk moet ik veel meer afleiding hebben!
3 dagen geleden
Reactie op iHeidi
Het gaat met mij helemaal niet goed eigenlijk. Ik slaap veel te weinig, bab ...
Tip voor in de auto (en ook thuis als ze echt niet rustig te krijgen zijn) the happy song, van Imogen Heap. Wetenschappelijk onderbouwd en niet overprikkelend want mijne valt er bijna altijd na 2/3 x afspelen van in slaap. Echt een life saver voor mij
3 dagen geleden
Reactie op Lennyw93
Tip voor in de auto (en ook thuis als ze echt niet rustig te krijgen zijn) ...
Hihi even een glimlach in dit topic. Ik vraag me af of die van mij bij dit liedje in slaap valt. Ik vind dit liedje zo vrolijk en aanstekelijk dat ik te hard zou wiegen denk ik 🤣
3 dagen geleden
Reactie op Eddie
Heb 2 kids. Peuter van 3 en baby van 6 maanden. Voelt als overleven soms. D ...
Aaah gatsie.. is een gastouder niet passender voor hem? Wij hebben ook een gastouder (niet bewust, maar de kdv bij ons zaten vol). Achteraf gezien hadden we geen betere plek kunnen hebben voor ons dochtertje. Ons meisje is ook snel overprikkeld/wil niets missen, maar ze drinkt daar serieus beter dan thuis
3 dagen geleden
Hier gaat het ook niet op en top. Ik ben heel hard op mijn hoofd gevallen.. een lichte hersenschudding, maar ben zo snel moe daardoor. En alles doet zo'n pijn. Partner doet echt alles in huis. Zo mega dankbaar, maar wil dat graag ook kunnen. Lieve mama's haast je niet te veel want voor je het weet lig je gevloerd.. gelukkig is het nog 'goed' afgelopen. Brrr.
3 dagen geleden
Reactie op Eddie
Heb 2 kids. Peuter van 3 en baby van 6 maanden. Voelt als overleven soms. D ...
Hier ook! Precies dezelfde leeftijden van mijn zoontjes, leuk! En kdv gaat ook moeizaam, veel huilen.. ik wil graag meer genieten, maar vind t vaak gwn keihard werken en en loop vaak zo chaotisch door t huis.. 😅
3 dagen geleden
Reactie op Marriebaby
Hier gaat het mwaaaa.... 2e kindje, het is makkelijker omdat je weet wat je ...
Jaaa het continu aan staan met 2 kids.. ik sta sochtends echt goed op en alles is dan prima, maar echt na 2/3 uur wordt ik soms al helemaal gek.. de hele tijd dat gemaaamaaa en zoon wil en kan niet zelfstandig spelen.. dan nog een baby die niet wil slapen ofzo. Echt ik heb vd week boven liggen janken dat ik t niet trok ff en ik echt dacht wrm voel ik me zo ik voel me zo slecht dat ik me zooo voel naar de kids toe. 😔
3 dagen geleden
Reactie op mavin
Jaaa het continu aan staan met 2 kids.. ik sta sochtends echt goed op en al ...
Ja, herkenbaar hoor!
Ik merk ook dat ik het soms echt niet kan hebben, heb ook echt huilbuien af en toe en vraag me wel eens af waarom ik zo graag kinderen wilde...maar daarna voel ik me schuldig dat ik dat denk want ik hou mega veel van ze en zou ook echt niet zonder ze kunnen.
3 dagen geleden
Ik ben ongesteld geworden en het doet gewoon zeer na mijn 2e bevalling. Het voelt alsof alles beneden weer blauw is en eruit gaat vallen.. dit is de eerste 2/3 dagen en daarna gaat het weer. Ik ben stil chaggi en voel me dan zo down en wil alleen in bed liggen😅
3 dagen geleden
Reactie op mavin
Jaaa het continu aan staan met 2 kids.. ik sta sochtends echt goed op en al ...
Dit is echt zo! Met 1 kind had je nog wel rust tussendoor echt veel minder heftig maar nu heb ik echt de hele dag een kind op me geplakt. Heeft de een niks van me nodig is het de ander wel en dat ook andersom 🤯 love them maar ik heb soms echt zoiets van laaaat me met rust en ik wil even alleen zijn gewoon
3 dagen geleden
Ziek!! Maar in plaats van dan alsnog gewoon van alles te doen, heb ik me voorgenomen om vandaag echt te rusten en mijn man de baby te laten verzorgen. Best fijn om even de rollen om te draaien.
3 dagen geleden
Reactie op Marriebaby
Ja, herkenbaar hoor!
Ik merk ook dat ik het soms echt niet kan hebben, heb ...
Ik vraag me ook inderdaad nog geregeld af waarom ik dit wilde…
3 dagen geleden
Reactie op Oktobermeisje
Ik vraag me ook inderdaad nog geregeld af waarom ik dit wilde…
Blij dat ik niet de enige ben😉
3 dagen geleden
Reactie op Koninginvanhetgezin
Dit is echt zo! Met 1 kind had je nog wel rust tussendoor echt veel minder ...
En dan slapen de kids in de avond, denk je rust..ohnee vergeet je partner niet🙊
3 dagen geleden
Moe en verdrietig
Opzoek naar een andere baan terwijl ik eigenlijk niet weg wil waar ik nu werk, maar voor thuis en gezin zou dit wel beter zijn. Gelukkig wel leuk sollicitatie gesprek gehad vorige week , maar ik ga mijn collega's van nu zo missen!
Moe want de oudste is echt goed ziek en de baby krijgt een tand en slaapt er slecht van.
Lekkere combinatie wel...
3 dagen geleden
Reactie op LovelyRose
En dan slapen de kids in de avond, denk je rust..ohnee vergeet je partner n ...
Haha oh echt! Het liefste wil je soms optijd naar bed of ik ben gwn chagie, maar wil graag ook even gezellig met hem zijn, want dat is het enige moment als de kids op bed liggen 😅