23 Reacties
21 dagen geleden
Reactie op A1A
Lekker laten slapen! Ik zal haar alleen wakker maken als ze ondergewicht he ...
Hopelijk gaat dat bij jullie ook snel beter! ❤️ Lijkt me erg slopend.
Ik twijfelde ook eerst om dit te posten omdat ik niet wil opscheppen ofzo, maar de eerste keer schrokken wij echt wakker en toen ze niet direct reageerde omdat ze nog zo ver weg was, kregen we echt ff een mini hartaanval 🙈.
21 dagen geleden
Reactie op Birdsbees
Hoeveel gram vaste voeding geven jullie?🙈
‘s Ochtends ongeveer 50/60 gram fruit, ‘s middags een kwart broodje ongeveer en ‘s avonds in de laatste ronde nog 50/60 gram groente
21 dagen geleden
Reactie op Ietje90
Hier de laatste fles om rond 18:00. De ochtendfles nooit voor 7:00. Dit doe ...
Fijn om te lezen dat er meer kindjes al langer dan 12 uur zonder voeding zitten 🙂
21 dagen geleden
Ooh nou ik zou d'r voor tekenen hahah mijn mopje komt nog gewoon elke 3/4 u voor een voeding hahah lekker van genieten hoor ♡
21 dagen geleden
Heeerlijk hoor
Hier is verlatingsangst een rol.gaan spelen. 1 stap weg en dramaaa. Snachts komt ze nu elke 2 uur. Huilen, boos. Drama.
Dus geniet ervan hihi
21 dagen geleden
Reactie op LoraineG1991
Ooh nou ik zou d'r voor tekenen hahah mijn mopje komt nog gewoon elke 3/4 u ...
Hier ook nog minstens 2x per nacht, meestal slaapt hij tegen 18u30 maar gaat hij pas echt naar bed rond 21u. Rond 1u eet hij en dan rond 5u nog een keer. Ik geniet wel van die momentjes ook al ben ik echt moe.
21 dagen geleden
Ze mogen gewoon klokje rond slapen hoor indien geen medische problemen
21 dagen geleden
Reactie op MamaTasja
Hier ook nog minstens 2x per nacht, meestal slaapt hij tegen 18u30 maar gaa ...
Ja ik geniet er ook van hoor! Heb er ook echt geen moeite mee gelukkig, maar doorslapen is nog ver weg haha♡
20 dagen geleden
Reactie op Sihamb
Hoevaak geef jij haar nog de fles en hoeveel, als ik vragen mag 😊
4 a 5 keer nu nog. Merken al dat het steeds vaker richting de 4 gaat. Bieden haar 180+6 aan en vaak drinkt ze dan ergens tussen 100 en 200 ml. Komen vaak uit rond de 750 ml per dag nu 😊
20 dagen geleden
Wij geven onze dochter van bijna 6 maanden vaak laatste fles tussen 22:00-23:00 uur en ze word zelf wakker tussen 10:00-11:00.
Eerste fles 210cc en de rest van de dag 180cc. Dus eind van de dag 750 ml.
Ik vind het zelf ook lastig wat te doen qua voedingen, om de laatste fles eraf te halen ofniet. En hoe laat geef je dan de laatste fles etc etc.
Ook zie ik op internet allemaal voedingsschema’s staan waar de meeste kindjes om 07:00 uur eerste fles al krijgen en om 10:00 uur fruithapje terwijl onze dochter om 10:00 uur net de eerste fles krijgt, ik vind het zelf heel erg lastig wat nou echt een goed schema is
20 dagen geleden
Reactie op mmox
Wij geven onze dochter van bijna 6 maanden vaak laatste fles tussen 22:00-2 ...
Dit is ons schema:
07:00 fles 210
08:30 fruithapje
09:00/10:00 slaapje
11:00 fles 210
12:00/14:00 slaapje
15:00 fles 210
16:00/17:00 slaapje
17:30 groente
19:00 laatste fles 210
19 dagen geleden
Geloof dat het eerste jaar sws rond de 700a800 ml melk nodig hebben toch? Naast de hapjes die we geven? Maar dat we dus flessen eraf kunnen halen..
hierbij is het toch ook dat als je er een fles af haalt dat je die overgebleven flessen ophoogt??
Onze meid krijgt 5 flessen van 165 ml melk. Daarnaast krijgt ze nu fruithapje en groente hapje.. brood moet ze nog niets van hebben.
Mmelk zit nu dus 825 ml per dag.
Ook slaapt onze meid zo het klokje rond