46 Reacties
2 jaar geleden
Ik ben gestopt met sporten. Ik speelde honkbal, dus ja, niet zo handig om dat te blijven doen. Wel wandel en fiets ik veel
2 jaar geleden
Ik sport 1 keer in de week. Gestopt met hardlopen want heb last van bandenpijn bij plotselinge bewegingen en weet niet of dat door hardlopen erger kan worden, maar lees op internet van mogelijk wel.. net een work-out gedaan, maar ben ook aan het kijken naar aqua sporten :)
2 jaar geleden
Ik ga 1x per week naar de sportschool en probeer elke dag wel even wat te wandelen ofzo
2 jaar geleden
Reactie op lotje12ld
Welke oefeningen doen jullie allemaal niet meer tijdens de zwangerschap? - ...
Geen rechte buikspier oefeningen en ik spring ook niet meer tijdens de lessen. Verder goed luisteren naar je lichaam. Ik merk bijvoorbeeld bij bodypump dat ik minder zware gewichten moet pakken.
2 jaar geleden
Ik sport 4x in de week, voor de zwangerschap deed ook 4-5x. Wil di zo lang mogelijk volhouden want ik ben als de dood om ineens heel veel aan te komen als ik stop.
Ik doe 1x krachttraining, nu gewoon standaard gewicht, niet meer tot het gaatje want dat voelt niet fijn. 2x bokstraining en dan nog een keer een groepsles of los fitness, beetje afhankelijk van de planning in het weekend.
Met boksen wel met mijn trainer overlegd wat verstandig is. Ze heeft zelf ook nog zwanger bokstraining gedaan. Doe uiteraard niks naar de buik en buikspieren aangepast, voor de rest gaat het nog prima. Zolang ik nergens last van heb, ga ik lekker door :) Ben nu 16 weken trouwens.
2 jaar geleden
Ik deed fanatiek aan hardlopen, 3 a 4 keer per week tussen de 5 en 10km. Maar sinds mijn zwangerschap ben ik te zwak, ziek en vermoeid.
Nu wandel ik dus alleen nog elke dag in het bos met onze hond 🙈😅
Ik hoopte dat het wat beter zou gaan in mijn tweede trimester maar ik blijf te zwak.
2 jaar geleden
Ik sportte voorheen 4 a 5 x per week. Ben nu 15+5 weken en heel ziek geweest constant dus niets gedaan. Ik begin me nu weer beter te voelen. Ik ben 36 en dit wordt mijn eerste, ik heb in het verleden helaas meerdere miskramen gehad. Daardoor vind ik alles nu wel wat eng. Wat raden jullie aan qua sporten?
2 jaar geleden
Ik doe aan padel 4 tot 5 keer per week 60 a 90 minuten en dat lukt nog steeds! Ben momenteel 17+ weken zwanger 🤰🏻
2 jaar geleden
2x per week Powermama, wandelen en veel fietsen! En kegeltraining als ik in de auto zit 😁