30 Reacties
2 jaar geleden
Ik ben nu 37 + 6 weken en heb eergisteren toevallig gewaxed. Ik zelf vond het echt veel minder pijnlijk dan voor mijn zwangerschap. Ik wax al ongeveer 3 jaar en nasr mijn ervaring als het goed wordt gedaan dan zit het allemaal nog super fris en fruitig bij de bevalling, zelfs als er hier en daar wat enkele haartjes alvast doorkomen zal je dit zelf niet merken tot je een klein bosje hebt (dit komt van iemand die de haargroei heeft van chewbacca)
2 jaar geleden
Reactie op princesslulupopp
Ik ben nu 37 + 6 weken en heb eergisteren toevallig gewaxed. Ik zelf vond h ...
Ik denk dat de dame die me destijds gewaxed had inderdaad traag was ofzo want ik ervaarde wel verschil in pijn en ongemak, ik ga maar waxen dan met 36 weken hoeft niet perfect te blijven zoals je zegt tot de bevalling als t maar geen woud is
2 jaar geleden
Reactie op yessenia
Ik denk dat de dame die me destijds gewaxed had inderdaad traag was ofzo wa ...
Oh jeej ja als ze niet erg vlot is dan zal het wel echt pijnlijker zijn, die van mij werkt echt op een lekker vlot tempo dus zelfs al voel ik pijn trekt ze zo de volgende strip eraf. Maar il begrijp je helemaal ik voel me ook veel frisser nu dat ik het heb gedaan dus zeker een aanrader
2 jaar geleden
Te snel op enter gedrukt bij de vorige bericht. Maar Ik heb voor nu een afspraak staan aanstaande zondag met 38+1 ik hoop niet dat het dan uitnodigend is dat ik met 38+2 beval.
Ik wax normaal elke maand want ik heb een abbo bij mn waxdame. Echter kon ik vorige maand niet waxen omdat ik hele schrale schaamlippen had omdat ik ervoor erg veel jeuk had. Mijn huid zou helemaal kapot gaan. Dus nu is t na 8 weken dat ik ga waxen dus kan t wel iets meer pijn doen. Maar ik wil t ook zo fris mogelijk hebben.
2 jaar geleden
Reactie op Jerr
Te snel op enter gedrukt bij de vorige bericht. Maar Ik heb voor nu een afs ...
Ojeejte was t toeval of toch een aanleiding geweest voor je bevalling .. 🫣 Ja hier ben ik dus ook huiverig voor dat die getrek aan je toch iets uitlokt pff ik twijfel voor t eerst heel erg waardoor ik t uitstel. Ik ben benieuwd naar meer ervaringen
2 jaar geleden
Reactie op 92RJ
Als ik wel eens van die bevallingsfilmpjes kijk (bijvoorbeeld insta badassm ...
Klopt, het lijkt niet eens meer op een vagina daar beneden. 😅 Maar iedereen moet absoluut doen waar ze zich goed bij voelt!
2 jaar geleden
Reactie op yessenia
Ojeejte was t toeval of toch een aanleiding geweest voor je bevalling .. 🫣 ...
Ik denk echt puur toeval want toen ik die ochtend wakker werd toen was er soortig bruin bloed. Ik kreeg toen erna steeds harde buiken. Maar wist niet dat t ontsluitingsweeen waren omdat het niet zo voelde als bij mijn eerste kind. Maar wie weet.
2 jaar geleden
Reactie op yessenia
Zullen toevallig ook de mensen zijn die na hun toilet bezoek ( ontlasting) ...
Nouja, ik snap niet zo goed waarom je je aangevallen voelt. Maar goed, zal wel aan mij liggen. Zullen we elkaar in de waarde laten?
2 jaar geleden
Reactie op yessenia
Als je mensen een mosveld hygiënisch vinden ( al helemaal met het na bloede ...
Wist je dat schaamhaar een functie heeft en dat verschillende onderzoeken aantonen dat je meer kans hebt op schimmelinfecties en soa’s? You do you, ik scheer me soms ook, maar doe ff niet zo veroordelend als mensen andere keuzes maken en doe al helemaal niet alsof die mensen vies zijn.
2 jaar geleden
Reactie op MamaVanBijnaDrieMoppies
Wist je dat schaamhaar een functie heeft en dat verschillende onderzoeken a ...
*als je scheert
2 jaar geleden
Reactie op yessenia
Zullen toevallig ook de mensen zijn die na hun toilet bezoek ( ontlasting) ...
Even totaal off topic, maar hoe moet ik de voor mij zien? Ik ga wanneer ik moet, en heb nog nooit douches gezien bij 98% van de toiletten waar ik kom. Behalve als dit toevallig thuis is in de badkamer. Dan ben ik sws heel vies.