12 Reacties

één dag geleden

Ja zo vervelend he om je kindje overstuur te zien! Ik snap je helemaal. Maar het is iets waar je (in mijn mening) doorheen moet. Hier ook gedaan net even wat anders maar het gaat nu harstike goed. Valt zelf in slaap en slaapt de nachten (bijna) altijd door. Je doet het hartstikke goed!! Je bent in de buurt en troost je kindje! Helaas moet je er doorheen.

één dag geleden

Reactie op nautic

Ja zo vervelend he om je kindje overstuur te zien! Ik snap je helemaal. Maa ...
Wat heb jij gedaan en hoelang duurde het voor je resultaten zag? Zit hier weer op de grond te wachten of ze gaat huilen of niet

één dag geleden

Als ze zo overstuur blijft als jij haar oppakt, is het misschien beter om gecontroleerd huilen te doen (zie ook slaapgids van snuggles & dreams). Blijkbaar wordt het bij haar erger als ze weet dat je er bent. Dan kan je beter even weggaan en terugkomen, staat in de gids. Succes!

één dag geleden

Reactie op Naomi2

Als ze zo overstuur blijft als jij haar oppakt, is het misschien beter om g ...
Bedankt voor de tip. Soms zeg ik ook even tegen haar: ik ga even dit doen. En dan loop ik weer terug. Helpt ook wel een beetje, maar ik wil haar niet in d'r eentje laten huilen
Wat bij ons heel erg heeft geholpen, was om haar niet elke keer weer uit bed te halen. Dus huilen in bed, maar er dan wel bij blijven met een hand op de borstkas en sssst zeggen. Ja, het was absoluut niet leuk en moeilijk om te zien, maar nu plukken we er wel de vruchten van. Alleen tijdens de moeilijkste dagen van een sprongetje heeft ze op deze manier nog hulp nodig, maar dan hebben we het over een paar minuten.

één dag geleden

Reactie op Lana_vdz

Wat heb jij gedaan en hoelang duurde het voor je resultaten zag? Zit hier ...
Elke keer wel zn kamer uit gaan bij jengelen even wachten bij krijsen er naar toe. Na een paar minuten je uiteindelijk er weer heen en speentje opnieuw geven (die was hij dan kwijt) dit duurde steeds korter. Inmiddels hebben we zelfs geen speen meer en alleen zn happy horse konijn.

één dag geleden

Reactie op nautic

Elke keer wel zn kamer uit gaan bij jengelen even wachten bij krijsen er na ...
Okee ja Hailey krijst heel snel. Die is echt gewend om aan de borst in slaap te vallen, dusja... gaat even wat langer duren denk ik

één dag geleden

Reactie op Lana_vdz

Okee ja Hailey krijst heel snel. Die is echt gewend om aan de borst in slaa ...
Ja dan duurt het wat langer. Maar het is echt doorzetten daarna is er zo veel meer rust voor zowel haar als jou/jullie. Over het algemeen slapen ze dan ook een stuk dieper.💪🏻

één dag geleden

Ja het is zo frustrerend! Aan de ene kant heb je geen zin of de hele tijd te troosten, maar laten huilen voelt ook echt niet goed. Onze kleine meid van 6 maanden zit volgens mij ook in een sprongetje, want ze blijft maar krijsen als we haar weer terugleggen. Maar normaal gesproken gaat het veel beter. Als ik haar in de slaapzak doe, knuffel ik nog even en loop ik wat rondjes. Leg ik haar in bed en dan ruim ik bijvoorbeeld nog wat dingetjes op in de kamer en loop dan weg. Ik zet de timer aan van 5 min. Als ze na 5 min nog huilt, dan ga ik kijken. Meestal, als ze geen sprongetje heeft, valt ze in slaap. Ik blijf nooit te lang in zicht, want volgens mij leid ik haar dan alleen maar af. Mijn baby huilt standaard voor het slapen gaan, dus met 5 minuten laten huilen weet ik dat het niet erg is.

één dag geleden

Als ik het zo lees, houd je een hele goede routine aan, maar ik zou bij huilen niet meteen oppakken. Soms huilen ze ook om de dag te verwerken. Begin anders met 1 minuut laten huilen, daarna 2 minuten. Waar je jezelf prettig bij voelt. Ik troost ook aan de borst of ik geef mijn pink zodat ze wel blijft liggen. De hele tijd erin, eruit kost ze ook moeite.

één dag geleden

Reactie op LL&S

Als ik het zo lees, houd je een hele goede routine aan, maar ik zou bij hui ...
Ja dit zou ik ook doen. Niet direct oppakken even laten gaan. Als je het heel naar vind inderdaad koptelefoon op zodat je het niet hoor dat hielp mij goed. Ik liep dan even de tuin in oid😌🫢

20 uur geleden

Het is ook heel zwaar, respect! Kan je partner het af en niet van je overnemen? Heb je verder nog andere bedtijd rituelen? Slaapliedje zingen oid? Wij zijn nu het wiegen aan het afbouwen. Vanavond is ze zonder te wiegen in m’n armen in slaap gevallen. Vlak nadat ik had gezongen. Het wordt vast beter!