Hi.
Ik wil mijn groente hapjes gaan uitbreiden. Ze heeft nu wortel, broccoli, bloemkool, erwtje, pastinaak en zoete aardappel gehad. Ook al in combinatie met elkaar.
Ze krijgt nu 3 ijsklontjes ongeveer 60 gram dus..
Nu wil ik alleen iets meer variatie in die hapjes.. ook keer iets met tomaat of rijst en aardappel of vlees(liefst nog wel goed te pureren of goed te prakken)
Ook waar ik goed ei en pindakaas in kan verwerken
Ik zoek graag recepten ipv sites die hele uitleg geeft over wat wel en wat niet..
Tips zijn erg welkom🙂
Je hoeft niet zo moeilijk te denken. Paprika kan je ook doen, courgette, champignon. Avocado met tomaat. Aardappel kan je met het meeste wel mixen eveneens de rijst. Doe je bijv rijst, paprika en courgette. Of rijst wortel. Aardappel/bloemkool. Aardappel/erwten/sperziebonen. Etc. Kan zo ook kip of vis of gehakt toegevoegd.
Combies die ik doe zijn bv:
Wortel, tomaat, paprika, rijst.
Zoete a, bloemkool, erwt, ei
Spinazie, pasta, ei
Courgette, pastinaak. Zoete a en pindakaas
Pastinaak, wortel, sperzieboontjes
Kan ik voorgegaarde aardappelschijfjes ook gebruiken voor een hapje? Heb er nog een paar over van een recept voor onszelf, en dacht dan kan ik het misschien wel gebruiken voor in een hapje…
Ik ben ook grote fan van de app Happje. Wel prijzig tegenwoordig. Ik heb hem 2 jaar geleden gekocht toen mijn zoontje begon met hapjes, toen betaalde je een stuk minder 😅