18 Reacties

2 jaar geleden

Mijn vruchtwater voelde slijmerig aan en was wit/troebel met vlokken er in

2 jaar geleden

Ik denk urine.. maar bij twijfel zou ik gewoon de verloskundige bellen, die kan het zo testen.

2 jaar geleden

Je mag gewoon bellen hoor. Maar vruchtwater kan je in iedergeval niet zomaar ophouden 😅. Dit loopt er echt uit. Kan druppelsgewijs zijn kan ook wat meer zijn. Maar wie weet is het wel zo en dat is ook zo getest 😊

2 jaar geleden

Druppelt het eruit of heb je het gevoel dat je het in kan houden? Ik zou de vk bellen, al is het maar voor de zekerheid! Ik had zelf ook moeite met bellen en vond de drempel hoog, niet omdat zij de drempel hoog hadden maar dat had ik mezelf aangepraat en daardoor wordt het niet makkelijker. Zij hebben dit als beroep en daar horen nacht en weekenddiensten bij, als ze dat niet hadden gewild, hadden ze een ander beroep gekozen! Dus gewoon bellen, vinden ze echt niet erg! Sterker nog, zijn ze alleen maar blij mee. Zeker nu het gewoon ochtend is :)

2 jaar geleden

Je zou ff goed kunnen gaan hoesten of op je hand blazen dan zou het moeten gaan lopen als het vruchtwater is en bij twijfel altijd bellen

2 jaar geleden

Reactie op AnneRoos96

Druppelt het eruit of heb je het gevoel dat je het in kan houden? Ik zou d ...
Nee gisteravond kon ik het echt niet ophouden, moest soms echt om de 5 min wel naar de wc. Ook al waren het kleine beetjes, maar ik had niet dat 'warme gevoel' hoe ze het soms omschrijven haha. Ik heb precies wat jij ook hebt, ik praat het mezelf ook aan! Dus dank voor deze woorden 🥰. Ik ga zometeen inderdaad bellen!

2 jaar geleden

Reactie op Gsd28

Je zou ff goed kunnen gaan hoesten of op je hand blazen dan zou het moeten ...
Dat is een goede, die ga ik nog even testen. Thanks!

2 jaar geleden

Reactie op Debbie1997

Nee gisteravond kon ik het echt niet ophouden, moest soms echt om de 5 min ...
Ik heb precies hetzelfde als wat jij omschrijft! En ook precies niet gebeld omdat ik denk dat ik het mezelf aanpraat 😂 Zou je een update kunnen doen zodra je het weet? 🥺

2 jaar geleden

urine

2 jaar geleden

Ik had dit ook maandag nacht 3 juni met ook wat bloed erbij. S ochtends vk gebeld die kwam kijken en deed wat testje om te checken of het vruchtwater was , toen was er niks. Uit eindelijk wel 4 juni bevallen en bleek dat al die tijd wel vruchtwater was maar met een heel klein scheurtje. Ik zal gewoon bellen , ze zijn er voor dat je altijd mag bellen 🥰 succes

2 jaar geleden

Reactie op Dddx

Ik heb precies hetzelfde als wat jij omschrijft! En ook precies niet gebeld ...
De Verloskundige is geweest en mijn vliezen zijn gebroken! Mega spannend!! Dus zeker bellen!

2 jaar geleden

Reactie op Dynah esmée

Ik had dit ook maandag nacht 3 juni met ook wat bloed erbij. S ochtends vk ...
Dankjewel 🥰 het is inderdaad vruchtwater! Gefeliciteerd met de geboorte van jullie kindje.

2 jaar geleden

Reactie op Debbie1997

De Verloskundige is geweest en mijn vliezen zijn gebroken! Mega spannend!! ...
Whaaa wat super spannend! Heel veel succes en vooral veel liefde 🙏🏼❤️

2 jaar geleden

Reactie op Debbie1997

De Verloskundige is geweest en mijn vliezen zijn gebroken! Mega spannend!! ...
Oeeee spannend!! Succes de komende uren! Eindelijk jullie wondertje vasthouden

2 jaar geleden

Helaas een grote teleurstelling 😭. Het staafje gaf aan dat mijn vliezen waren gebroken. Al gauw moesten wij naar het ziekenhuis omdat de kleine meid hoogstwaarschijnlijk in het vruchtwater gepoept zou hebben. Gauw de auto in en bijna één uur naar het ziekenhuis rijden. Daar aan de ctg scan en onderzoeken gehad en toen kregen we te horen dat mijn vliezen dus niet zijn gebroken... In het ziekenhuis zeiden ze ook dat die test dus niet betrouwbaar is. Wij komen net weer thuis! Ik ben best wel verdrietig want mijn vriend en ik dachten echt dat wij met zijn 3e naar huis zouden gaan.

2 jaar geleden

Reactie op Debbie1997

Helaas een grote teleurstelling 😭. Het staafje gaf aan dat mijn vliezen wa ...
Aah nee wat balen, kan me goed voorstellen dat de teleurstelling er in zit. Nog even volhouden, binnenkort is het echt zover! ❤️

2 jaar geleden

Reactie op Debbie1997

Helaas een grote teleurstelling 😭. Het staafje gaf aan dat mijn vliezen wa ...
Herkenbaar! Ook 2x in het ziekenhuis geweest en dan toch weer met z'n tweeën thuis komen. Idd teleurgesteld als je verwacht met 3 thuis te komen

2 jaar geleden

Reactie op Anoniem 1999

Herkenbaar! Ook 2x in het ziekenhuis geweest en dan toch weer met z'n tweeë ...
Oh jeetje! Wat klote zeg... Hoe gaat het nu met je? En hoever ben jij?