Hi, zijn er op dit forum ook jonge moeders? Ik ben zelf 20, ik doe momenteel de opleiding hbo verpleegkunde. Heb de mbo al afgerond. Gaan jullie ook nog naar school?
Ik ben 26, dus niet super jong meer. Ik zit momenteel in mijn 2e jaar verpleegkunde bbl. Afgelopen week ben ik erachter gekomen dat ik zwanger ben en maak mij nu al licht zorgen over hoe alles gaat komen met de opleiding en werk 🤯
ik ben 24, zwanger van ons eerste kindje nu. Ik weet nog niet exact hoeveel weken ik ben omdat de clear blue al 3+ aangaf. Ik heb vorig jaar mn studie afgerond en werk fulltime
Ik ben 24 jaar en in verwachting van mijn eerste kindje. Op dit moment ongeveer 8 weken.
Helaas in Febuari een miskraam gehad toen ik 23 jaar was.
En ik werk al jaren partime en volg geen studie meer.
Hii, ik ben zelf 18 dus ook best jong nog en zit ook nog op school! Zit op dit moment nog op het cios (bijna klaar🥳) en wil in februari volgend jaar beginnen met verpleegkunde, zou ook al na de zomervakantie kunnen beginnen naar wil het eerste half jaar van m’n kleine er gewoon bij zijn.
Hier 18 mijn dochter 14 maanden ! Ga momenteel niet naar school maar staat wel op de planning! Ben veel thuis werk nu 1 dag in de week en ga straks bbl doen