2 Reacties
vorige week
Hey! Niet helemaal misschien waar je naar op zoek bent maar hier wel een redelijk succes verhaal wat betreft de aspirine. Had al een redelijk hoge bloeddruk aan het begin van de zwangerschap dus op advies van de verloskundige begonnen met het slikken van aspirine. Hierdoor tot week 36/37 uitgehouden zonder medicatie. Toen werd het warm weer en schoot de bloeddruk ook omhoog. Uiteindelijk alleen medicatie gehad en nooit omgeslagen naar een vergiftiging. Rond week 39 ingeleid maar helaas ook een spoedkeizersnede geworden.
4 dagen geleden
Heb dit ook gedaan tijdens mijn zwangerschap want ik heb al hoge bloeddruk sinds mijn zestiende. De literatuur toont zo veel voordelen en persoonlijk heb ik geen bijwerkingen gehad. Icm de aangepast bloeddrukmedicatie geen last. Misschien af en toe een bloedneus. Ik heb ook een inductie gevolgd door noodkeizersnede gehad met 37 weken maar voornamelijk omdat mijn placenta niet goed doorbloed was (na de bevalling was dat goed te zien aan de placenta). Hopelijk kan je vrede vinden.