10 Reacties

2 dagen geleden

Wij geven een knutselbox. Mijn eerste kunstwerk heet het. Door familie worden al blokken/duplo/auto's etc gegeven. Knutselen lijkt ons heel leuk!

2 dagen geleden

Ik heb van die fidgetspinners voor aan een raam of deur gekocht, bij de opvang vind ze die geweldig dus dacht leuk voor thuis ook. Ook vind ze toet toet autootjes leuk, dus ze krijgt nu een speelbaan. Met Sinterklaas heeft ze wat autootjes gekregen namelijk

2 dagen geleden

Niks 🙈🙈🙈 onze kleine man is met Sinterklaas zo enorm verwend en zijn speelgoed collectie loopt de spuigaten uit dus misschien schoentjes ofzo maar veder heeft hij echt even genoeg speelgoed 🤭

2 dagen geleden

Een potje, zodat we in het nieuwe jaar kunnen starten met zindelijkheidstraining.

gisteren

Pittenzakjes, houten dieren, boekjes, speeldoeken, kleertjes, knutsel spullen, magnetische tegels, puzzels

gisteren

Reactie op MamaDaisy91

Pittenzakjes, houten dieren, boekjes, speeldoeken, kleertjes, knutsel spull ...
Wat voor knutselspullen? Ik vind dat erg leuk, maar ze stopt nog veel in haar mond 🤭

gisteren

Reactie op Rotterdame

Wat voor knutselspullen? Ik vind dat erg leuk, maar ze stopt nog veel in ha ...
Kleurpotloden, stickers, verfstiften, stempelstiften. Heb op zijn lijstje voor de kerst de kleurbal van het merk ses staan

gisteren

Hier ligt de grimms houten regenboog onder de boom en grimms vrachtauto. Ik hoop nog wat speelzijde te krijgen en Gonge activiteitenringen. Als ik een tip mag geven: de supermarkt car van action is een mega hit hiet en was maar 6 euro. Hij loopt er veel mee en stopt er van alles in 😃

gisteren

Deze!

4 uur geleden

Hier geven we dit jaar alleen gezamenlijke cadeaus voor onze 2 jongens (1,5 en 3jr). Deze geven wij bijvoorbeeld met nog een aantal accessoires, we geven nog een set magnetische tegels en eigenlijk altijd een nieuw boek