1669 Reacties

één jaar geleden

Ik wil ook graag even klagen. Mijn man en ik hadden een quality time weekendje weg geboekt en al in de zomer gevraagd of mijn schoonouders dan op onze 2 dochters wilden passen. Die zijn er 3/4 van het jaar niet omdat ze “Camperen”. En er dus veel op uit zijn met hun camper. Tijdens ons weekendje geen enkele update of teken van leven! Zou je toch denken dat ze wel begrijpen dat een fotootje leuk is. Al is het voor het plakboek. Daarnaast voelt het alsof ze een heel groot offer doen om op te passen. Want “ze zijn net terug van een reis” en ow jee, er is een fruit moment om 10:00 uur, terwijl m’n schoonouders ontbijten met fruit en dat is dus anders dan hun ritme../ ja duh, het zijn mn schoonouders met hun strakke regime qua eten en voeding met vast-dagen in de week etc. Helemaal prima, maar als je op kindjes past dan is het toch logisch dat die een ander ritme hebben?! Maargoed, komen we terug. Helemaal ontspannen en lekker… loopt de jongste met een speen in de mond, en de oudste met haar slaapknuffel! Speen = slapen en slaapknuffel is ook alleen bij het slapen en blijft in bed. Maar ach, ik zet het ff opzij… Kunnen we heerlijk aanschuiven bij het eten. Echt, heel fijn! Kan niks anders zeggen. Maar m’n schoonouders doen echt alsof hun taak er op zit en steken geen poot uit om maar even te helpen met een hapje of een doekje bij de kinderen. Eindresultaat; kinderen eten op, ik een koud bord eten terwijl de rest al aan het dessert gaat. En dan nog de kers op de taart… opruimen en inpakken… 2de speentje kwijt. Want die hoorde in bed en is nu foetsie! Bij mij was de maat vol en ik was door de opeenstapeling gewoon bloed sacherijnig. Ik heb wel zo’n klein vermoeden dat mijn korte lontje met mijn schoonmoeder wel te maken heeft met mijn zwangerschap hahaha Alleen weten mijn schoonouders nog niet dat ik zwanger ben. Zo… genoeg gezeurd! Hoe handelen jullie je schoonouders?

één jaar geleden

Ik ben voor de 1e keer zwanger. En wat me net het bloed onder mijn nagels vandaan haalde: Een vriendin heeft inmiddels 3 kinderen. Elke keer dat ze zwanger was, heb ik altijd naar haar geluisterd. En zo ook na elke bevalling. En nu ben ik eindelijk zwanger dankzij een vruchtbaarheidstraject, zegt ze dat ik er te vaak over praat... Nou, dan praat ik er toch niet meer over. Scheelt mij weer ongevraagde adviezen die nergens op slaan.

één jaar geleden

Reactie op DCEH

Ik ben voor de 1e keer zwanger. En wat me net het bloed onder mijn nagels v ...
Jeetje wat erg! Dat is toch geen vriendin!!

één jaar geleden

Ik ben zooooooo ontzettend moe, val steeds bijna in slaap en heb een peuter die geen middagslaapje meer wilt doen. Aftellen tot ik naar bed mag😴😴😴

één jaar geleden

Reactie op DCEH

Ik ben voor de 1e keer zwanger. En wat me net het bloed onder mijn nagels v ...
Ahhhh wat ontzettend rot voor je! ❤️ Heb je dit ook tegen haar gezegd?

één jaar geleden

Reactie op xJanine

Ahhhh wat ontzettend rot voor je! ❤️ Heb je dit ook tegen haar gezegd?
Ik heb haar wel een sneer gegeven en toen vroeg ze of het de hormonen waren waardoor ik zo boos werd. Nu praat ik gewoon niet meer met haar. Ik vind haar nu even geen leuk mens meer.

één jaar geleden

Balen; op zoek naar cafeïnevrije thee. Nu heb ik een thee van Albert Heijn gekocht: bio munt thee. Nou wat smerig zeg!! Smaakt helemaal niet naar munt en alleen maar zuur. Noem het dan niet ‘munt’ En ik weet wel dat er onder de ingrediënten van alles genoemd staat en niet alleen maar munt, maar toch een dikke tegenvaller

één jaar geleden

Balen; op zoek naar cafeïnevrije thee. Nu heb ik een thee van Albert Heijn ...
🤣🤣🤣🤣 ik drink alleen maar rooibos thee is ook cafeïnevrij

één jaar geleden

Deze heb ik. Is wel cafeïne vrij

één jaar geleden

Dit is mijn eerste zwangerschap en ik voel me de laatste week zo vreselijk moe😅 gister en vandaag heb ik alleen maar gelegen en als klap op de vuurpijl begin ik een uur geleden super hard te janken omdat ik toevallig op facebook een nieuwsbericht las over dat 's werelds oudste hond is overleden🙈 mijn partner moest der lach inhouden (wat ik achteraf snap) maar dat maakte alles alleen maar erger🤣

één jaar geleden

Dit heb ik dus 7 weken gedronken…. Ik dacht dat het citroenmunt was of zo, maar ik lees nu dat er braamblad in zit, wat we ook niet mogen drinken 🫣

één jaar geleden

Reactie op Ikke86

Dit heb ik dus 7 weken gedronken…. Ik dacht dat het citroenmunt was of zo, ...
Oh meen je! Kan ik het al helemaal weg doen dus 😂

één jaar geleden

Oh meen je! Kan ik het al helemaal weg doen dus 😂
Ja, zou ik wel doen. De mijne zijn direct de kliko in gegaan 😅

één jaar geleden

Reactie op Ikke86

Ja, zou ik wel doen. De mijne zijn direct de kliko in gegaan 😅
Denk dat de stress die jullie hebben om de juiste thee te vinden bijna niet eens op kan tegen het kleine beetje caffeine in gewone thee haha.😅

één jaar geleden

Op werk zit ik in een overgangsfase naar hopelijk een functie op een schaal hoger. Daardoor word ik geacht extra potentie te laten zien. Maar vandaag op werk dacht k: als deze vergadering niet snel stopt, ga ik zo hier in de kamer over m’n nek. Aan de ene kant is dit belangrijk voor me, ook omdat we wat extra geld kunnen gebruiken nu we een tweede verwachten en ik soms niet weet waarvan we het gaan betalen. Aan de andere kant ben ik doodmoe en 24/7 vreselijk misselijk

één jaar geleden

Reactie op Babymama94

Denk dat de stress die jullie hebben om de juiste thee te vinden bijna niet ...
Ik drink ook wel normale thee hoor! Maar ik wissel het graag wat af, aangezien ik ook nog wel een kopje koffie wil nemen 😂

één jaar geleden

Reactie op SongMJG

Op werk zit ik in een overgangsfase naar hopelijk een functie op een schaal ...
Awh wat vervelend zeg. I know the feeling. Ik was druk aan het solliciteren op toffe functies en was bij bepaalde jobs al 2 rondes door toen ik ontdekte dat ik zwanger was. Toen voelde het niet meer goed en heb ik mij teruggetrokken. Ergens met veel spijt. Maar ik voel mij nu gewoon zo lamlendig, dat voelt niet eerlijk tegenover een nieuwe werkgever. Dan maar de klappen van het ziek zijn opvangen als zzper. Ik baal vandaag trouwens gigantisch dat ik flink ziek ben geworden vannacht. Naast mijn extreme zwangerschapsmoeheid en misselijkheid ben ik zo extreem verkouden met koorts erbij geworden. Dat ik echt niks meer kan. Ik kan alleen droge crackers eten en dat maakt mij extra slap.

één jaar geleden

Ik drink ook wel normale thee hoor! Maar ik wissel het graag wat af, aangez ...
Kamillethee is ook nog een optie

één jaar geleden

Ik ben onzeker licht roze bloedverlies na het plassen, vk gebeld zei gaf aan nu nog weinig te kunnen betekenen. 5.3 week zwanger . Toch maar even urine ingeleverd voor blaasontsteking.. maar ik word er gek van die onduidelijkheid. heel frustrerend die dagen lijken nu ook maar niet voorbij te gaan😅

één jaar geleden

Reactie op VeroniqueJ

Ik ben onzeker licht roze bloedverlies na het plassen, vk gebeld zei gaf aa ...
Bloedverlies is over, geen blaasontsteking. Gister avond voelde ik mij totaal niet zwanger en vanmiddag wel hoor man man voel me beroerd/boeren/opgeblazen gevoel/hoofdpijn... Dus we zijn nog steeds zwanger 🤣