1669 Reacties
één jaar geleden
Oke oke daar komt het, mijn man en ik gaan zo weer terug vliegen naar Nederland van een 9 daagse vakantie. Was heerlijk maar heb mn man zoveel afgekraakt met het rijden van de huurauto 🥺🙈 voel me er zo stom doorr
En nu komt het leuke, want ik wil echt niet vliegen. De heenweg kotste ik bijna alles onder omdat ik zo misselijk werd en turbelentie had 🥴 het enige wat me nog een beetje opkrikte waren de Pringles 😂😭
één jaar geleden
Ik snap ik echt helemaal niets van het vrouwelijke lichaam.. toen ik 4 weken zwanger was had ik wel symptomen.. en nu ben ik 6 weken en voel ik mij geen eens zwanger. Heb alleen honger elke keer🤣
één jaar geleden
Reactie op twinklewinkle
Awh wat vervelend zeg. I know the feeling.
Ik was druk aan het sollicitere ...
Voel je je al een beetje beter of nog steeds ziek?
Dank voor je reactie. Het voelt soms wat oneerlijk. Denk dat veel mannen onderschatten hoe zwaar het is om werkende vrouw te zijn. Voordat ik zwanger was hele discussie gehad met mijn baas over de druk die op vrouwen ligt om parttime te werken na kinderen. Maar hij ziet NL als een land waarin iedereen vrij de keuze heeft. En zo wel vaker opmerkingen, dat ik echt niet durf aan te geven op werk dat het werken momenteel erg zwaar valt. We kunnen de rechten wel hebben, maar dat wil niet zeggen dat je de ruimte voelt je op je recht te beroepen (of dat het recht gerespecteerd wordt, of je er nuet op afgerekend wordt - in mijn ervaring )
één jaar geleden
Reactie op Linde88
7 weken zwanger van de eerste… Heel de dag misselijk en het hele leven lijk ...
Niet misselijk, maar ik had gisteren haat aan alles en iedereen, haha. Ik had ook hoofdpijn en was moe. Dus ik zei letterlijk tegen mijn vriend 'Het leven valt me even heel zwaar'. Dramatisch. Laat het eerste trimester maar snel achter de rug zijn.
één jaar geleden
Reactie op DCEH
Niet misselijk, maar ik had gisteren haat aan alles en iedereen, haha. Ik h ...
Heel herkenbaar.. kon die mevrouw van de Jumbo van de week wel wat aandoen omdat ze zei dat ik een handscanner moest pakken terwijl ik 14 producten had en de handscanner bij 15 verplicht is 🤣
één jaar geleden
Hier 5.2 week zwanger van de vierde, baan van 40 uur, man die veel werkt, hond die uit moet.. Het is allemaal nog prima te doen, gisteravond naar Ahoy geweest en ja hoor.. hele nacht wakker gelegen, hoesten, verkouden, stem weg en amper slaap terwijl de man 12 uur lang heeft liggen snurken en de kids pas half 9 wakker waren 😵.. zoveel potentie voor een goede nachtrust maar heb denk ik effectief 3 uurtjes geslapen.. ga me maar uit bed hijsen en aankleden want we moeten last minute nog opzoek naar een nieuwe Halloween outfit want de meiden hebben bedacht dat ze iets anders willen zijn vanavond 😅
Ik wil gewoon in bed bediend worden en 24 uur met niemand praten🥹
één jaar geleden
Reactie op SongMJG
Voel je je al een beetje beter of nog steeds ziek?
Dank voor je reactie. H ...
Pff nee. Ik heb gesolliciteerd voor een baan en toen zei de manager ‘de andere behandelaar is nu op zwangerschapsverlof, als ze terug is wss zwanger van de tweede 😒😒’. Echt you have no idea, irriteerde me zo. Veel mannen willen kinderen, maar vrouwen moeten geen verlof pakken of zich ellendig voelen als ze zwanger zijn hoor.
één jaar geleden
Hoe graag ik ook zwanger wilde worden en dat vooral na 3 miskramen gaat t tot nu toe goed en ben nu 8 weken:) maar man wat voel ik me chagerijnig en alsof echt alles teveel is moeheid is ook echt toegeslagen. Zijn net verhuisd dus super drukke periode achter de rug.. ik moet daar echt van bijkomen merk ik en kan echt niks hebben! Ook mis ik een lekker wijntje en een Fuet worstje nu ik op de bank zit. Waarom mag je zo weinig hebben als je zwanger bent? Tenminste alles wat ik lekker vind mag niet meer.. Ze maken het er niet makkelijker op hoor.. 😤
één jaar geleden
Vanmorgen bij de vk geweest. Ze zag alleen een vruchtzakje tot nu toe. Ze zegt het ziet er niet heel positief uit ' maar ' omdat mijn cyclus nooit hetzelfde is kan het zijn dat ik nog maar 5.4 ben ivp van 6.2 . Dus volgende week maandag nog een echo voor het definitieve antwoord 😩
één jaar geleden
Vandaag 8.0 zwanger. Maar de moeheid, ik weet gewoon niet waar ik het zoeken moet. Het wordt met de dag erger. Na drie uur “iets doen” (dat kan ergens wat drinken zijn, mee rijden in de auto, op de bank zitten) ben ik helemaal op.
Ik slaap direct na het avond eten. Maar weet op het moment echt niet hoe ik m’n werkdagen door moet komen.
één jaar geleden
Geen idee meer of ik last heb van zwangerschapskwaaltjes of corona maar jeetje wat voel ik mij immens slecht. Een slappe vaatdoek is nog zacht uitgedrukt😪
één jaar geleden
Reactie op xJanine
Vandaag 8.0 zwanger. Maar de moeheid, ik weet gewoon niet waar ik het zoeke ...
Heel herkenbaar!!! Ik slaap slecht terwijl ik heel moe ben. En gewoon alles kost energie… buitenproportioneel veel energie!
één jaar geleden
Ik hielt het werken nog geen 2 uur vol achter mijn computer en viel alweer in slaap.
Flink balen want ik voel mij zo extreem vermoeid en misselijk 🤢
Gelukkig heb ik een heel lief gezelschapsbeertje.
één jaar geleden
Ik kom ook even mee klagen, nu 8 + 3 en al mama van 1 kindje van 1,5jaar.
Ook ik herken me in de vermoeidheid ik vraag me soms echt af “hoe doen andere dit in godsnaam” 😅.
De gehele dag door misselijk en heb ook al veel last van mijn onderrug.
Werken doe ik nog wel (in de kinderopvang) al valt dat wel zwaar. Durf me ook niet ziek te melden 😮💨.
Het liefst lig ik de hele dag in bed onder een dekentje !