1669 Reacties
één jaar geleden
Tweede zwangerschap is zoveel minder chill dan m’n eerste. Kan echt geen seconde rusten. Werk 4 dagen per week en ene dag dat ik thuis ben vanaf ‘s morgens 6 uur al in de weer met mijn intens drukke peuter. Doet ook geen middagslaapje meer dus weg rust.
één jaar geleden
Reactie op xJanine
Ohhhh wat stom! In welk gedeelte zit dan rauwei? Want de banketbakkersroom ...
Ja ik had gebeld naar de bakker waar ze het gekocht had en de medewerkster zei in de room.. Weet niet zeker of zij het nou helemaal goed wist, maar pak hem voor de zekerheid dus maar niet. Op zoek naar anderen 🙃
één jaar geleden
Reactie op Madamewijnen
Tweede zwangerschap is zoveel minder chill dan m’n eerste. Kan echt geen se ...
Check🫡😪
één jaar geleden
Reactie op LovelyRose
Check🫡😪
Ervaar jij dit ook? Ben super gezegend met mijn lieve leuke gezonde zoon van bijna 3 maar mijn god hij is fysiek zo druk. Heeft non stop aandacht nodig en wil alleen maar rennen en vliegen. Zou graag even rustig willen puzzelen en knutselen maar een peuter zoon moet gewoon echt de hele dag worden “uitgelaten”. Dodelijk vermoeiend als je zelf geen seconde meer kan liggen op de dag.
één jaar geleden
Reactie op Madamewijnen
Ervaar jij dit ook? Ben super gezegend met mijn lieve leuke gezonde zoon va ...
Ja ik ervaar dit ook. Dan niet een fysiek een drukke peuter maar een meisje die de hele dag de aandacht op eist. Alles is mama en dat begint om 6 uur in de ochtend tot ze naar bed gaat. Overal strijd in zoeken en als ik even kan zitten is het weer mamaaaaaaaa mag ik, mammaaaaa wil je.... en ga zo maar door. Ik ben gesloopt
één jaar geleden
Reactie op CIS4
Een crompouce gekregen van mn zusje maar deze niet mogen eten omdat er rauw ...
Zit geen rauwe ei in hoor en 9 van de 10 banketbakkers grbruiken geleroompoeder en water dus mag je gewoon eten
één jaar geleden
Ik vind deze zwangerschap niet zo leuk, momenteel. 24/7 misselijk en vanavond weer moeten spugen. Ik wil jn bed liggen en zwelgen in zelfmedelijden. Maar baan en peuter van 2,5j dus dat kan niet. Dus werk k en ben s avonds op, voel me schuldig naar me dochter en het huis s een puinzooi
één jaar geleden
Reactie op Madamewijnen
Ervaar jij dit ook? Ben super gezegend met mijn lieve leuke gezonde zoon va ...
Pffff hou op. Hier ook een peuter van ruim 2, hij is niet te stuiten. Ik had woensdag een “redelijke” dag dus ben met hem naar een indoor speeltuin gegaan. Van 09:30 tot 13:15 alleen maar rennen, hollen en vliegen (en ik dus ook). “Gelukkig” doet hij tussen de middag nog 1 slaapje van een uur. Ik was echt ka-pot. Maarja, het huis was ook nog ontploft van voordat we vertrokken in de ochtend… dus maar weer door. Alvast eten klaargezet zodat ik dat alleen nog maar op moest zetten later op de dag. Wasje doen etc. En toen moest meneer er alweer uit. En jawel: batterij weer op 100%. Ik lag er zelf om 20:15 in die avond 😅.
één jaar geleden
Reactie op Alisha94
Veel te vroeg wakker! Daarom al deze berichtje maar lezen van klagende zwan ...
Ow wat erg is dag he?!
Hier ook vroeg wakker, vannacht de podcasts van 24Baby maar geluisterd.
En nu is het leven al weer helemaal aan! 1 meisje zo naar school brengen en 1 meisje zien te vermaken deze ochtend 😅
één jaar geleden
Ik weet nu alweer waarom ik in mijn vorige zwangerschap zei dat ik zwanger zijn totaaaal niet leuk vind heel de dag het gevoel alsof ik een enorme kater heb. Misselijk en alleen maar spugen ookal heb ik er medicatie voor en daar word ik dan weer onwijs moe van en dan loopt er ook nog een kleine meid van bijna 2 waarbij alles nee is 👍🤣
Maar voor de rest ben ik wel blij dat alles goed gaat met de tweeling in m'n buik 🥰
één jaar geleden
Reactie op Shann92
Wie moet er nog meer kokhalzen bij luiers verschonen?
Het maakt niet uit, p ...
Ik heb het niet bij luiers verschonen... ik heb het random bij van alles en nog wat ':) hahah
één jaar geleden
Reactie op Naomiiiii
Ik weet nu alweer waarom ik in mijn vorige zwangerschap zei dat ik zwanger ...
Echt precies hetzelfde. Mijn zoontje is ook bijna twee en deze zwangerschap is echt heftiger. Elke dag overgeven, hele dag sluimerend misselijk en zo moe en indd kater gevoel en zwaar gevoel in buik. Ik heb Emefasane gekregen. 1x gebruikt, de volgende dag was ik een zombie.. alsof ik verdrugst was🙈. Durf ik niet meer te nemen.. kon echt niks. Niet ideaal met nog een dreumes rondlopen. Wat doe jij vooral nu als je thuis bent met de kleine?
één jaar geleden
Reactie op Shann92
Haha ik ook, werk op een zorgboerderij dus de lucht daar doet me ook niet g ...
Haha heftig hé, ik heb dat met mijn vorige 4 zwangerschappen(allemaal mis gelopen) nooit ervaren... dus neem maar even aan dat het voor nu goed is dan hahaha , neem de kwaaltjes maar voorlief hoe vervelend ze ook zijn soms hahah