1669 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Jaz1990

Echt precies hetzelfde. Mijn zoontje is ook bijna twee en deze zwangerschap ...
Nou ik ben gelukkig huismoeder bij m'n dochter werkte ik fulltime en moet er nu echt niet aandenken. Meestal gaan we tekenen verven binnen spelen en als lekker weer is naar buiten maar als ik me echt beroerd voel ben ik echt een loedermoeder. Bumba of iets anders aan wat lekkers en heerlijk chillen🤣

één jaar geleden

Reactie op Karina85

Ahh ik voel je! Precies dezelfde situatie hier. Ik hoop ook voor jou dat he ...
Dankje <3 hoop voor jou ook!

één jaar geleden

Zo beroerd de hele dag. De misselijkheid lijkt wat minder op de voorgrond maar toch het gevoel van algehele malaise 😔 over een week op vakantie geen idee hoe ik dat ga doen dan

één jaar geleden

Even klagen… net mijn vervolg ziekenhuis bezoeken moeten afzeggen omdat het ziekenhuis waar ik naar doorgestuurd was niet bij mijn verzekeraar zit aangesloten. Probeer je een ander ziekenhuis te vinden zijn ze gewoon onbereikbaar 😔

één jaar geleden

Tot heden slechts sporadisch misselijk geweest (verdween doorgaans na enkele uurtjes) en sinds nu krijg ik de volle lading. Deze nacht misselijk geworden en normaal sta ik dan fris op, maar het blijft aanwezig. Ik heb zoveel respect voor degene die al sinds week 4 of 5 of 6 met dat onbehaaglijk gevoel in de maag zitten... :-/

één jaar geleden

Pff nou mijn misselijkheid wordt met de dag erger, eerst was het alleen misselijkheid..daarna met kokhalzen... en vanmorgen voor het eerst echt overgegeven...... allemaal voor het goede doel zeggen we dan hhaha maar het wordt lastig verborgen te houden als je je zo misselijk voelt :/

één jaar geleden

K heb zin om te schreeuwen. We moeten onze dochter aanmelden voor bso’s. Maar scholen werken met een loting. Mijn man en ik komen beide niet uit de randstad. Dus we zijn scholen aan het bezoeken, bso’s en opnieuw KDVs voor onze tweede want geen idee op welke school we terecht komen. Ik ben elke avond moe en kotsmisselijk, plus dochter gaat moeilijke fase slapen door. Dus veel avonden lig k met haar tegelijk op bed. Mijn man gevraagd bso’s en kdvs te regelen. Vandaag check k onze gedeelde mail account… verkeerde dagen aangevraagd, verkeerde startdata (maanden verschil).. op mails die extra info vragen voordat ze op wachtlijst plaatsen al 2-3weken onbeantwoord…. Ik dacht: k moet het ergens van me afschrijven of ik ga gillen… Daarnaast ook van mijn f… tennisleraar een preek gehad… vroeg hoe zwangerschap ging en of sporten beetje lukte. We tennissen buj droog weer op zondagochtenden (met een vriendin). Ik zei dat het lastig gaat omdat k s ochtends niet misselijk ben maar voor m’n dochter moet zorgen en mezelf klaarmaken voor werk, en s avonds ben k te moe en misselijk, plus het us slecht weer vaak. Hele preek hoe dat maar smoesjes zijn en hij niet geloofd jn dat soort verhalen… de f? Ga lekker zelf zwanger wezen en het me dan vertellen lul Oké. Uit geraasd

één jaar geleden

Ik ben op het moment vooral heel erg klaar met het onnozele egoïsme van echt HEEL VEEL MENSEN in deze wereld. Mensen die vinden dat zij alles kunnen doen en laten want "ik leef nu" en "wie dan leeft, wie dan zorgt". En onze kinderen mogen de teringbende opruimen. Mensen die álles waarbij ze hun hand in eigen boezem kunnen steken lopen te bagatelliseren want "iedereen doet het" of "Het maakt geen verschil of ik het nu wel of niet doe". Maar ik kan wel janken als ik me bedenk dat er aan de andere kant van de wereld fabrieken de aarde staan te vergassen zodat wij hier onze goedkope meuk bij de Action kunnen halen, of wanneer ik random een Skyscanner open en dat ding VOL staat met vliegtuigjes die haast allemaal mensen vervoeren die vinden dat zij zó hard gewerkt hebben dat déze vakantie toch écht wel MOET. Of wanneer mensen 200 meter van de supermarkt af wonen en persé de auto moeten pakken want "is makkelijker". Echt, het is om te janken dat miljoenen mensen dit doen en miljoenen mensen denken "het maakt geen verschil als ik dit wel of niet doe". En onze kinderen ruimen het puin. Ik snap zulke mensen niet. 🤷🏻‍♀️

één jaar geleden

Ik word gek van mn eigen moodswings wauw 😶

één jaar geleden

Sinds vrijdag al plat met corona en het wordt nog niet beter🥴 Het maakt met na 2 miskramen erg onzeker en ik vind het ook k*t dat ik alleen paracetamol kan gebruiken. Gelukkig geen koorts, dat is dan wel weer fijn. 🙈

één jaar geleden

Hier al 3 weken extreem dichte neus. Krijg geen lucht en zware hoest. Huisarts zei steeds uitzieken. Maar eidelijk vandaag erdoor gekomen en de huisarts bezocht. Last van zwaar ontstoken slijmvliezen. Ademhalen is topsport verrichten zei hij. En een neusspray gekregen. Maak me dan ook zorgen om de kleine..

één jaar geleden

In ben nu 12+1 en de klachten nemen nog helemaal niet af. Sta nog steeds bij elke luier van onze dochter te kokhalzen eigenlijk bij alles wat ik ruik en ben nog doodmoe. Vanmorgen controle bij de verloskundige gehad, maar ze kon geen hartslag horen. Dikke stress en mochten net voor echo naar andere locatie. Gelukkig daar wel een hartslag. Alleen door de stress is mijn energielevel nu helemaal laag 😅

één jaar geleden

Hele week al verkouden, hoofdpijn, neus vol snot en sinds gister last van me holtes en een hoofdpijn waar je u tegen zegt.. hele dag stomen en op bed liggen maar door de pijn het slapen niet lukt. Balen dat ik weinig met me kleine van 14 maanden wat kan doen die nu ook helaas met verkoudheid naast me ligt… wat een ellende.. en dan nog continu afvragen of alles wel goed gaat met de kleine in de buik omdat je door het ziek zijn amper wat eet of drinkt … nou dat is ff mijn klaagmuur. Ieder die ook ziek is veel beterschap ✨🙏🏼

één jaar geleden

Reactie op missbreezy

Hele week al verkouden, hoofdpijn, neus vol snot en sinds gister last van m ...
Zooo, herkenbaar alles wat je schrijft!! Jij ook veel beterschap🌻

één jaar geleden

Reactie op missbreezy

Jep! Ik ook! Slaap voor geen meter, alleen maar hoesten en snot

één jaar geleden

Reactie op Madamewijnen

Jep! Ik ook! Slaap voor geen meter, alleen maar hoesten en snot
Hier ook, echt verschrikkelijk

één jaar geleden

Reactie op missbreezy

Hier precies zo. Alle 3 zijn we ziek. Vindt het wel erg pittig met de zorg voor mijn zoontje van 15 maanden. Echt afzien nu. Hopelijk zijn we er gauw vanaf...blehhh!! Beterschap!!

één jaar geleden

Reactie op Carr89

Hier precies zo. Alle 3 zijn we ziek. Vindt het wel erg pittig met de zorg ...
Ja dat vooral! Dan zijn we met de feestdagen lekker fit en wel!

één jaar geleden

Reactie op Amber&Aleks

Mijn ervaring is: gewoon niet al te veel vertellen. Zeker als je van jezelf weet dat je het vervelend vind als ze hun mening overal over gaan geven. Als ze zelf naar dingen gaan vragen zeg je gewoon dat je dat zelf ook nog niet weet. Scheelt een hoop ongevraagde meningen/discussie. En: je hoeft echt niet de hele tijd ja en amen te zeggen. Je kunt ook best op een vriendelijke manier zeggen dat je dat liever zelf bepaald. Bijvoorbeeld over de naam: jammer dat jullie het geen mooie naam vinden, wij vinden het wel heel mooi en gaan ons kindje zo noemen. Of als ze dingen over de opvoeding voor jouw gevoel willen "beslissen" zeg je "bedankt voor de tips, maar we willen het graag op onze manier doen. We weten dat jullie voor ons klaar staan als we vragen of hulp nodig hebben". Ik denk echt dat je nu even duidelijk een grens moet stellen (laat desnoods je vriend dat doen, dat valt vaak wat beter als het over zijn eigen ouders gaat), om te voorkomen dat dit voor een hoop ergernis zorgt als de kleine er straks is (geloof mij:dan gaan je hormonen helemaal door het dak en kun je helemaal niks meer hebben van je schoonouders 🤣🙈)

één jaar geleden

Reactie op Preggerssbaby

Mijn ervaring is: gewoon niet al te veel vertellen. Zeker als je van jezelf ...
Goedemorgen , Wat een fijne reactie !🌸 ik ga dit zeker op die manier proberen samen met mijn vriend ! Ik ben al snel dat ik het een paar keer maar slik en dan toch ontplof 😅 heel erg bedankt voor de tips 😂🙏