54 Reacties

2 jaar geleden

Morgen mijn uitgerekende datum. Het duurt zo lang allemaal😢

2 jaar geleden

Reactie op esmeen

Morgen mijn uitgerekende datum. Het duurt zo lang allemaal😢
Vandaag uitgerekende datum en de afgelopen dagen duurde mega lang en uitzichtloos. Vandaag controle en gevraagd om een plan voor de komende week, zonder direct actie te ondernemen. Volgende week staat strippen gepland en extra check in het ziekenhuis. Alleen al het perspectief van die afspraken helpt me het weer wat zonniger in te zien. Eerste kwam uiteindelijk zelf met 41+4 en ik vond het achteraf vooral vervelend dat ik niet helder had wat de stappen waren. Het plan wat er nu ligt is dus wel geruststellend, zonder dat er al concreet iets

2 jaar geleden

Vandaag uitgerekende datum en de afgelopen dagen duurde mega lang en uitzic ...
Ik heb morgen ook een afspraak staan, inderdaad wel goed om een plan te maken over hoe en wat. Dat geeft mij vaak ook veel meer rust. Hopen dat het snel mag beginnen allemaal. Ik merk ook dat ik lichamelijk op ben.

2 jaar geleden

Woensdag 5 juni was mijn uitgerekende datum, maar nog geen weeen. Het is mijn tweede kind💙

2 jaar geleden

Afgelopen maandag op 3 juni is onze dochter Noré geboren. De uitgerekende datum was 9 juni, 6 dagen te vroeg dus. Ons eerste kindje en we hadden een super snelle bevalling ☺️

2 jaar geleden

Reactie op Sannnn92

Afgelopen maandag op 3 juni is onze dochter Noré geboren. De uitgerekende d ...
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje!

2 jaar geleden

Vandaag uitgerekende datum en de afgelopen dagen duurde mega lang en uitzic ...
Herkenbaar.. Ik ben vandaag 40+1, zometeen controle en hoop enorm dat er vandaag gestript kan worden (afgelopen maandag nog niet) en dat er sowieso een duidelijk plan komt voor de komende week. Mijn zoontje kwam met exact 41 weken, mijn vliezen braken de nacht voordat ik ingeleid zou worden. Denk dat ik het toen onbewust toch wat los liet. Daarom zou ik het fijn vinden als de inleiding nu voor volgende week toch al ergens ingepland wordt en dan natuurlijk in de hoop dat het niet nodig is. Die laatste dagen zijn zowel mentaal als lichamelijk erg pittig merk ik. Had echt zo graag ook een keer voor de 40 weken bevallen. Dat lijkt me echt heerlijk. Over die datum gaan waar je al maanden naar toe leeft is echt een mindfuck 🫣. Het heeft lang genoeg geduurd nu, ook ik wil mijn kindje gaan ontmoeten ❤️.

2 jaar geleden

Herkenbaar idd… Vandaag (40+3) bij de verloskundige geweest. Als de kleine er maandag nog niet is, gaan we kijken of het lukt om te strippen. Afwachten tot week 42 zie ik niet echt zitten, dus we kiezen als het nodig is in de loop van week 41 voor inleiding. Hoop dat het niet nodig is!

2 jaar geleden

Ben vanmorgen met 40+2 bevallen 🩵 Rond 4.00u vliezen gebroken en om 8.22u is hij heerlijk thuis in bad geboren. Super snel gegaan! Gaat goed met ons allebei 🥰 Succes voor alle mama's die nog moeten!

2 jaar geleden

Afgelopen maandag bevallen met 39+4. 09.20 vliezen gebroken en om 12.26 is hij geboren🥰

2 jaar geleden

Ik ben ook gisteren bevallen van onze dochter! 🩷 met 40+6 weken zwangerschap. Succes voor iedereen die binnenkort aan de beurt is 🥰

2 jaar geleden

Morgen bereiken we de uitgerekende datum. Het is dat ik weet dat ze er echt een keer uit moet, maar anders zou ik denken dat ze nooit gaat komen. Ik had nooit verwacht de uitgerekende datum te halen, dus het is vooral een mentaal ding. Ben super onrustig want ik wil haar zo graag (snel!) in mijn armen sluiten!

2 jaar geleden

Vandaag precies 40 weken, hele week al voorweeën die maar niet doorzetten.. het put me uit, mentaal en fysiek. Morgen maar de vk bellen, enige idee wat ik allemaal nu kan vragen? Baby moet er echt zsm uit naar mijn gevoel.. nog meer mama’s in zo een situatie?

2 jaar geleden

Reactie op naomi2911

Vandaag precies 40 weken, hele week al voorweeën die maar niet doorzetten.. ...
Ja 40+2 hier. Ook al voorweeën die niet doorzetten. Volgende week vrijdag pas een afspraak en dan willen ze gaan kijken hoe verder. Het is echt slopend

2 jaar geleden

07-06-2024 om 15:52 is onze lieve dochter Fenna geboren🩷

2 jaar geleden

Reactie op naomi2911

Vandaag precies 40 weken, hele week al voorweeën die maar niet doorzetten.. ...
Ik snap het helemaal! Je kan vragen of de verloskundige wil voelen of ze je al kan strippen? Ik ben ook vandaag 40 weken. Wij hebben morgen een afspraak bij de gynaecoloog voor een datum om ingeleid te worden (ik wil zelf niet over de 40 weken heen). Daar ga ik vragen of ze mij ook wil strippen. Eventueel kan de verloskundige dat dan woensdag ook nog doen. En een dag voor de inleiding wil de verloskundige ook mijn vliezen breken in de hoop de inleiding zo te voorkomen.

2 jaar geleden

Reactie op esmeen

Ja 40+2 hier. Ook al voorweeën die niet doorzetten. Volgende week vrijdag p ...
Same, 40+2! Best pijnlijke onregelmatige weeen ook. En ik verlies steeds een beetje roze vocht/slijm. Als ik lig gaat het wel, maar oh wee als ik ga lopen, dan doet het zo’n pijn!..

2 jaar geleden

Hier vandaag 40+4 elke keer van die vage menstruatie krampen... maar niks zet door. Morgen in zkhs bespreken hoe nu verder want strippen kon nog niet omdat ons mannetje nog niet is ingedaald.

2 jaar geleden

40+5 ik ben 6 dagen overtijd. komende vrijdag is inleindig.

2 jaar geleden

Hier nu 40+4. Met 41wk gaan we strippen bespreken. Eerder doet mijn vk dat niet. Verder ben ik en de kleine gezond, dus wachten we af. Al begin ik het wel zat te raken. Zeker ook omdat de oudste met 39+5 er al was.