577 Reacties

6 maanden geleden

Reactie op Valleryvvu

Ow wauw een week ja 😅. Dit was m'n derde keizersnede en alledrie de keren ...
Ik kan mij ook even niet meer herinneren wanneer ze bij de 2e er uit zijn gegaan, maar in ieder geval zeker na 48u. Die werden er ook door de verloskundige thuis uitgehaald, maar meen wel eerder dan een week. Bij de 1e hebben ze me nog ouderwets gehecht, was een oudere gynaecoloog die tegen pensioen leeftijd aanzit. Maar heeft me wel te hoog gesneden waardoor ik 2 littekens heb 😅

6 maanden geleden

Reactie op MamaLars

48 uur is wel vroeg dat de krammetjes al verwijderd worden. Bij mij worden ...
Ik heb dat protocol gevolgd drie weken geleden. Ben 24 uur gebleven, het viel me enorm mee maar dat is ook per persoon verschillend natuurlijk. Wel kreeg ik de optie om een nachtje extra te blijven als het niet ging en kon ik schuiven met de ontslag tijd als ik teveel pijn had maar eerlijk, k was blij om naar huis te gaan. Hartstikke fijn ziekenhuis en mega lief personeel maar je eigen bed ligt toch het lekkerste en ik miste onze oudste dochtet, maar al met al ging dat protocol best wel soepel.

6 maanden geleden

Reactie op Amandaavr

er hangt heel stuk huid over litteken heen hebben jullie dit ook? wanneer w ...
Bij mij is dat nooit meer weggegaan helaas. 3,5 jaar geleden keizersnede gehad van mijn eerste zoon en dat “afdakje” boven het litteken is altijd gebleven.

6 maanden geleden

Reactie op Amandaavr

er hangt heel stuk huid over litteken heen hebben jullie dit ook? wanneer w ...
Bij mij werd dat een paar maanden beter uit m’n hoofd. Heb het nu ook maar het wordt elke week beter. Kijk anders even op insta van de keizersnedeclub. Zij doet treatments hiervoor

6 maanden geleden

Reactie op Noelleanne95

Bij mij werd dat een paar maanden beter uit m’n hoofd. Heb het nu ook maar ...
ik kan het account niet vinden , hoe heet het pfecies

6 maanden geleden

Reactie op Amandaavr

https://www.instagram.com/dekeizersnedeclub?igsh=d2U4Zzl1OXBzOXNh

6 maanden geleden

Exact

6 maanden geleden

Reactie op Amandaavr

Bij mijn vorige 2 keizersnede ben ik na 8 weken voor de eerste behandeling geweest bij De Keizersnedeclub en ik heb 5 cupping behandelingen gehad en mijn afdakje was helemaal verdwenen, verklevingen en dove gevoel ook! Nu staan de afspraken alweer gepland, want mijn litteken was na de behandelingen bijna niet meer zichtbaar. Echt een aanrader als je het geld ervoor over hebt!

6 maanden geleden

Reactie op aimeetenhoeve

Bij mijn vorige 2 keizersnede ben ik na 8 weken voor de eerste behandeling ...
Fijn om te horen dat het zo'n mooi resultaat achter heeft gelaten iedere keer. Ik ben dit een jaar geleden ofzo tegen gekomen en wil dit ook heel graag gaan doen. Het liefst ook bij de keizersnedeclub. Ik zal dit eens moeten gaan combineren met een overnachting want is bijna een wereldreis voor mij hahaha. Maar ik heb het geld er zeker wel voor over. Lees alleen maar positieve verhalen erover 🥰

6 maanden geleden

25 juni heb ik een geplande keizersnede staan, maar jeetje wat zie ik er tegen op. Bij mijn dochter een spoedkeizersnede gehad, maar toen geen tijd om stil te staan wat er allemaal kon gebeuren. Ik zie nu alleen maar beren op de weg en heb nachtmerries over wat er allemaal kan gebeuren. Herkennen jullie dit?

6 maanden geleden

Reactie op annemiek29

25 juni heb ik een geplande keizersnede staan, maar jeetje wat zie ik er te ...
Herkenbaar! Ik moet/mag morgenochtend 8 uur maar hele dag al een knoop in mn maag. Zie er zo tegenop allemaal

6 maanden geleden

Reactie op Madamewijnen

Herkenbaar! Ik moet/mag morgenochtend 8 uur maar hele dag al een knoop in m ...
Ooh! Heel veel succes! Hopelijk valt het allemaal mee! Ik snap het zo goed. Wordt jullie kindje morgen om 8 uur al gehaald? Of moeten jullie dan aanwezig zijn.

6 maanden geleden

Reactie op annemiek29

25 juni heb ik een geplande keizersnede staan, maar jeetje wat zie ik er te ...
Herken het absoluut! Ik had ook nachtmerries. Is totaal niet de persoon die ik ben. Ik ben altijd rustig en kalm en zen. Maar ik was toen alles behalve kalm voor die operatie. Wat ik nu de derde keer heb gedaan, is mijn ervaring van de andere keren aangegeven bij de gynaecoloog. Hij heeft toen alles genoteerd en heeft er ook zoveel mogelijk rekening meegehouden bij de keizersnede. Dit was heel erg fijn. Vanaf het moment dat je je moet melden, is er als het goed is constant iemand bij je tot je weer terug op je kamer bent met de baby. Die persoon zal alles met jou doornemen en zal ook jouw wensen vragen en deze ook zo goed mogelijk nakomen. Misschien helpt het je wel om een geboorteplan te maken? Het valt echt meestal reuze mee als het wel een geplande keizersnede is, dus komt sowieso wel goed. Je zal een behoorlijk verschil wel merken 🥰.

6 maanden geleden

Reactie op annemiek29

Ooh! Heel veel succes! Hopelijk valt het allemaal mee! Ik snap het zo goed. ...
Nee dan wordt hij gehaald. Aanwezig om 06.45 uur al. Zo spannend!

6 maanden geleden

Reactie op Madamewijnen

Nee dan wordt hij gehaald. Aanwezig om 06.45 uur al. Zo spannend!
Gelukkig op tijd in de ochtend! Wij moeten 2 uur van te voren aanwezig zijn. Probeer ervan te genieten! Over 12 uur heb je je kindje vast 😍

6 maanden geleden

Dat is een goede tip om het op papier te zetten. Ik zie ook gewoon niets positief terwijl ik normaal heel positief ingesteld ben 😬

6 maanden geleden

Succes allemaal!🫶🏻 Ik mag woensdag en ben zo zenuwachtig.

6 maanden geleden

Ik zou vrijdag de geplande keizersnede hebben. Maar afgelopen vrijdag braken mijn vliezen spontaan waardoor ik zaterdagochtend al een spoedkeizersnede kreeg. Ik was echt enorm gespannen maar wat is het me allemaal meegevallen zeg!! Helaas was ons kindje niet alleen een stuitligger maar ook dwars en zat zijn hoofdje vast en gedraaid tussen mijn ribben. Ze hebben hem er met z'n 3e uit moeten halen en hij moest eventjes aan het zuurstof. Maar wat gaat het nu goed!! Het herstel verloopt soepel. Zondag zijn we om 15 uur thuis gekomen. Ik loop rond, douche zelfstandig en de wond ziet er super goed uit. Heb alleen zelf helaas ook een griep opgelopen dus hoesten is wel wat gevoelig maar goed te doen. Succes iedereen die nog moet maar ik wilde eventjes een positief verhaal er in brengen want het kan dus ook echt meevallen!

6 maanden geleden

Aaa spannend als ik zo alles lees ik ben morgen aan de beurt 🥺

6 maanden geleden

Reactie op Madamewijnen

Herkenbaar! Ik moet/mag morgenochtend 8 uur maar hele dag al een knoop in m ...
me2☺️